Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΤΑ ΚΑΜΠΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου δείχνει να ανακάμπτει μετά την πίεση που δέχθηκε κατά την παρατεταμένη της ύφεση των τελευταίων ετών. Η ανάκαμψη αυτή ισχύει περισσότερο για αγορές όπως αυτή της Κίνας και της Αμερικής, με το πρόσημο όμως να είναι συνολικά θετικό.

Αυτό βέβαια δεν ισχύει για όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες, μιας και η συνολική οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών, οι οποίοι στρέφονται τόσο σε πιο πρακτικά όσο και σε πιο προσιτά μοντέλα.  

Με βάση την παραπάνω προσέγγιση είναι λογικό κατηγορίες με χαρακτήρα πολυτελείας όχι μόνο να ανακάμπτουν αλλά να φθίνουν. Κατηγορίες όπως αυτή των κάμπριο, η οποία με τα μέχρι στιγμής δεδομένα για τη χρονιά που διανύουμε έχει μερίδιο αγοράς της τάξης του μόλις 3,3%. Αυτό στην πράξη και σε σύγκριση με το 2007 που το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 5,4% σημαίνει πως φέτος θα πουλήθούν μιάμιση φορά λιγότερα ανοιχτά μοντέλα, ενώ δεν προβλέπεται και βελτίωση στο άμεσο μέλλον.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo

Η διαφήμιση της Jaguar συνεχίζει να προκαλεί

Featured