Η Ford προχωρά σε εκτενή αναδιοργάνωση της ευρωπαϊκής της παρουσίας, περιορίζοντας τη γκάμα της σε λιγότερα αλλά πιο στοχευμένα μοντέλα, με σαφή έμφαση στον εξηλεκτρισμό. Η νέα στρατηγική βασίζεται σε τρία τεχνολογικά και παραγωγικά κέντρα: την Κολωνία στη Γερμανία, τη Βαλένθια στην Ισπανία και το Douai στη Γαλλία.
Από το 2027, η Ford θα παρουσιάσει ένα νέο SUV κατηγορίας C, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Βαλένθια και θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα C2. Το μοντέλο θα προσφέρεται με υβριδικά και plug-in hybrid σύνολα και θα καλύψει το κενό που αφήνει σταδιακά η οικογένεια Focus. Σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από τη σειρά Bronco, χωρίς όμως εκτός δρόμου προσανατολισμό, ενώ θα πλαισιώνει τον Kuga που συνεχίζει να παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο.
Παράλληλα, η Ford προετοιμάζει δύο νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε συνεργασία με τη Renault, τα οποία θα κατασκευάζονται στο Douai. Και τα δύο θα βασίζονται στην πλατφόρμα AmpR, με μπαταρίες χωρητικότητας 40 έως 52 kWh, ενώ από το 2028 προβλέπεται μετάβαση σε στοιχεία τεχνολογίας LFP.
Το πρώτο μοντέλο θα τοποθετηθεί στην κατηγορία B και θα αποτελέσει τον διάδοχο του Fiesta, με ξεχωριστό σχεδιασμό παρά την κοινή τεχνική βάση με το Renault 5. Το δεύτερο θα είναι ένα μικρό ηλεκτρικό crossover, συγγενικό τεχνικά με το Renault 4, απευθυνόμενο στο κοινό των μικρών SUV. Παραμένει ανοιχτό αν θα συνυπάρξει ή θα αντικαταστήσει μελλοντικά το Puma Gen-E.
Στην ανώτερη κατηγορία, τα ηλεκτρικά Explorer και Capri, βασισμένα στην πλατφόρμα MEB του ομίλου Volkswagen και κατασκευασμένα στην Κολωνία, συνεχίζουν να αποτελούν τον κορμό της ηλεκτρικής γκάμας της Ford στην Ευρώπη. Με τη νέα αυτή δομή, η εταιρεία στοχεύει στη μείωση της πολυπλοκότητας και στη συγκέντρωση σε βασικά εμπορικά τμήματα της αγοράς.
