Η Tesla επιχειρεί να ανακτήσει χαμένο έδαφος στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, παρουσιάζοντας τη νέα, οικονομικότερη έκδοση του Model 3 με την ονομασία Standard. Η εταιρεία μειώνει τη βασική τιμή κατά περίπου 3.000 ευρώ, διαμορφώνοντάς την κάτω από το όριο των 37.000 ευρώ, αφαιρώντας συγκεκριμένα στοιχεία άνεσης χωρίς ουσιαστική επίπτωση στην αυτονομία ή στις επιδόσεις.
Το Model 3 Standard προσφέρει αυτονομία 534 χιλιομέτρων (WLTP), έναντι 554 χλμ. του προηγούμενου entry-level μοντέλου. Η ευρωπαϊκή διάθεσή του ακολουθεί το λανσάρισμα στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο, όπου ξεκίνησε από τα 36.990 δολάρια.
Στο εσωτερικό, η Tesla έχει αφαιρέσει ambient lighting, την πίσω οθόνη ψυχαγωγίας, τις θερμαινόμενες πίσω θέσεις και την ηλεκτρική ρύθμιση του τιμονιού. Τα ηχεία μειώνονται σε επτά, οι καθρέφτες δεν διαθέτουν αυτόματη σκίαση και τα καθίσματα επενδύονται πλέον με ύφασμα αντί συνθετικού δέρματος.
Οι τιμές διαφέρουν ανά χώρα. Στην Ελλάδα είναι στις 36.990 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση), μία τιμή που είναι σημαντικά χαμηλότερη από την αρχική εμφάνιση του αυτοκινήτου στην χώρα μας.
Οι πωλήσεις του Model 3 έχουν μειωθεί κατά 29% μέχρι τον Οκτώβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce. Παρ’ όλα αυτά, το μοντέλο παραμένει πρώτο στη μεσαία κατηγορία με 64.785 ταξινομήσεις, ξεπερνώντας το Volkswagen ID.7.
Η Tesla, αντιμετωπίζοντας εντεινόμενο ανταγωνισμό από ευρωπαϊκές και κινεζικές μάρκες και αρνητικό κλίμα γύρω από τον διευθύνοντα σύμβουλο Έλον Μασκ, στοχεύει με αυτή τη νέα έκδοση να σταθεροποιήσει το μερίδιο της στην Ευρώπη.

