Η Nissan ανοίγει τα παρασκήνια του σχεδιασμού του ολοκαίνουριου LEAF, αποκαλύπτοντας μια διαδικασία που συνδυάζει δεδομένα, δημιουργικότητα και βαθιά κατανόηση των Ευρωπαίων οδηγών.
Το νέο μοντέλο δεν αποτελεί απλώς τη συνέχεια ενός επιτυχημένου ηλεκτρικού, αλλά μια στοχευμένη απάντηση στις σύγχρονες απαιτήσεις μετακίνησης.
Οι ομάδες Product Planning εστίασαν στις πραγματικές ανάγκες των χρηστών: από τις καθημερινές διαδρομές και το εύρος αυτονομίας έως τη συμβίωση με την ψηφιακή τεχνολογία.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία βασίστηκε σε εξαντλητική ανάλυση δεδομένων και στη μελέτη χιλιάδων περιπτώσεων χρήσης, εξασφαλίζοντας ότι κάθε πτυχή του νέου LEAF ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της ευρωπαϊκής αγοράς.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η μετατόπιση του κοινού του LEAF. Η πρώτη γενιά αγκαλιάστηκε από πρωτοπόρους που έβαζαν την οικολογική συνείδηση πάνω από την άνεση.
Σήμερα, μετά από 28 δισ. χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί παγκοσμίως με LEAF, το προφίλ του αγοραστή έχει αλλάξει: ζητά τεχνολογική ομαλότητα, άνεση, αυτονομία και μηδενικούς συμβιβασμούς.
Αυτή η μεταμόρφωση καθόρισε και τη στρατηγική της Nissan στην Ευρώπη. Το νέο LEAF σχεδιάστηκε για να προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης, προηγμένη συνδεσιμότητα και μια στιβαρή οδηγική εμπειρία που ανταποκρίνεται στο ολοένα πιο απαιτητικό ευρωπαϊκό κοινό.
Ένα ηλεκτρικό που δεν στοχεύει μόνο στο «πράσινο» προφίλ, αλλά στη συνολική αναβάθμιση της καθημερινής μετακίνησης.
