Σύνδεση

BYD

ΝΕΟ BYD ATTO 2: Μεγαλύτερη αυτονομία και Plug-in υβριδικό

Σε μια εποχή όπου τα compact SUV πλημμυρίζουν την αγορά, η BYD επιστρέφει με μια πρόταση που μοιάζει αποφασισμένη να ανατρέψει ισορροπίες.

Το νέο ATTO 2, στην αναβαθμισμένη ηλεκτρική έκδοση Comfort και στη φρέσκια plug-in υβριδική παραλλαγή DM-i, στοχεύει να γίνει ο “πονοκέφαλος” των ευρωπαϊκών αντιπάλων, συνδυάζοντας τεχνολογία, αυτονομία και ευελιξία σε ένα πακέτο που δύσκολα αγνοείται.

Η ηλεκτρική Comfort ανεβαίνει επίπεδο απέναντι στις Active και Boost χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία Blade Battery 64,8 kWh. Το αποτέλεσμα; Αυτονομία 430 χιλιομέτρων WLTP και πάνω από 600 χιλιόμετρα στην πόλη, τιμές που μεταμορφώνουν το ATTO 2 σε πραγματικό “μαραθωνοδρόμο”.

Με 204 ίππους και 310 Nm, το μικρό BYD διαγράφει το 0–100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, ενώ η φόρτιση DC στα 155 kW επιτρέπει ανεφοδιασμό από 10% στο 80% σε μόλις 25 λεπτά—ακριβώς όσο χρειάζεται για έναν καφέ και λίγη υπομονή.

Πέρα από τις επιδόσεις, η Comfort διαφοροποιείται ουσιαστικά στην οδική συμπεριφορά. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αντικαθιστά τον ημιάκαμπτο άξονα των άλλων εκδόσεων, προσφέροντας πιο ώριμη κύλιση, καλύτερη σταθερότητα και μια αίσθηση premium που δεν περιμένεις στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Το εσωτερικό, λιτό αλλά ποιοτικό, φιλοξενεί πλέον καλύτερα υλικά, θερμαινόμενα καθίσματα, αναβαθμισμένο φωτισμό και την περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών που παραμένει σήμα κατατεθέν της BYD.

Η μεταφορά του επιλογέα στο τιμόνι αφήνει περισσότερο χώρο στην κονσόλα, ενώ τα 450 λίτρα του χώρου αποσκευών ενισχύουν το οικογενειακό προφίλ του μοντέλου.

Από την άλλη πλευρά, το ATTO 2 DM-i έρχεται να προσφέρει κάτι εντελώς διαφορετικό: την τεχνολογία Super Hybrid DM, έναν υβριδικό συνδυασμό όπου ο ηλεκτροκινητήρας έχει τον πρώτο λόγο και ο 1.5λίτρος βενζινοκινητήρας λειτουργεί κυρίως υποστηρικτικά.

Με αυτονομία έως 1.000 πραγματικών χιλιομέτρων, είναι το μοντέλο που μπορεί να καλύψει καθημερινά δρομολόγια ηλεκτρικά και τα ταξίδια χωρίς άγχος φόρτισης.

Η έκδοση Boost, με μπαταρία 18 kWh, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιομέτρων, 212 ίππους και 0–100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα. Το εντυπωσιακότερο; Κατανάλωση που ξεκινά από 1,8 λ./100 χλμ.

Σχεδιαστικά, η DM-i ακολουθεί το μοτίβο της Comfort με μικρές διαφοροποιήσεις, ενώ το εσωτερικό παραμένει κοινό στην αισθητική και στη διάταξη. Το infotainment υποστηρίζει πλήρως Apple CarPlay, Android Auto και διαθέτει εξελιγμένο φωνητικό έλεγχο με τεχνολογία Generative AI, στοιχείο που προσδίδει μια επιπλέον “ψηφιακή αύρα” στο σύνολο.

Στην ασφάλεια, η BYD δεν κάνει εκπτώσεις: όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης, καθώς και λειτουργία V2L έως 3,3 kW για φόρτιση εξωτερικών συσκευών.

Η Comfort αναμένεται άμεσα στην Ευρώπη, ενώ η DM-i φτάνει στις αρχές του 2026. Με εγγύηση 6 ετών για το αυτοκίνητο και 8 για μπαταρία και σύστημα κίνησης, το ATTO 2 έρχεται έτοιμο να ταράξει τα νερά—και πιθανότατα να γράψει τη δική του μικρή επανάσταση.

Ποια γνωστά μοντέλα της καταργεί η BMW;

BMW

Οδηγούμε το νέο Audi Q3 στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Audi

Η ακριβότερη Bugatti όλων των εποχών αλλάζει χέρια

Bugatti

Dacia Bigster G-140: Υβριδικό με υγραέριο και μεγάλη αυτονομία

Dacia