Σύνδεση

Dacia

Dacia: Ανανέωση σε βάθος για Sandero, Stepway, Jogger και Spring

Η Dacia προχωρά σε μία από τις πιο εκτεταμένες ανανεώσεις των τελευταίων ετών, αναβαθμίζοντας τα Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Spring με νέα σχεδιαστική ταυτότητα, ανανεωμένα εσωτερικά, πιο πλούσιο εξοπλισμό και για πρώτη φορά με υβριδική τεχνολογία 155 ίππων.

Η κίνηση αυτή έρχεται να ενισχύσει τη θέση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά, διατηρώντας παράλληλα τον πυρήνα του προσιτού, αξιόπιστου και απλού χαρακτήρα που την καθιέρωσε.

Τα Sandero και Sandero Stepway αποκτούν πιο μοντέρνα εμφάνιση, με φωτιστικά σώματα LED ημέρας σε σχήμα ανεστραμμένου «Τ», νέα μάσκα και προφυλακτήρες, καθώς και πίσω φώτα με μοτίβο pixel.

Το Stepway διαφοροποιείται με ματ μαύρες λεπτομέρειες και προστατευτικά από το νέο υλικό Starkle, το οποίο περιέχει 20% ανακυκλωμένο πλαστικό και παραμένει άβαφο, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητα.

Το εσωτερικό έχει βελτιωθεί ουσιαστικά, με νέα υλικά αφής, πιο προσεγμένα υφάσματα και εργονομικές επεμβάσεις σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων. Η νέα οθόνη αφής με διαγώνιο έως και 10,1 ιντσών διαθέτει ασύρματη συνδεσιμότητα, σύστημα πλοήγησης και πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ υποστηρίζεται και ασύρματη φόρτιση. Στη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνεται και το σύστημα YouClip για την εύκολη τοποθέτηση εξαρτημάτων στο εσωτερικό.

Για πρώτη φορά, το Sandero Stepway αποκτά εξηλεκτρισμένη έκδοση Hybrid 155, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.800 κυβικών και δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μπαταρία 1,4 kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 155 ίππους, προσφέροντας καλύτερη επιτάχυνση και δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες.

Παράλληλα, ο νέος Eco-G 120 που καταναλώνει και LPG αποδίδει έως και 120 ίππους και εντυπωσιακή αυτονομία έως και 1.590 χιλιομέτρων, ενώ στη γκάμα διατηρούνται οι γνωστοί TCe 100 και TCe 110, καθώς και ο βασικός SCe 65.

Τα επίπεδα ασφάλειας έχουν επίσης αναβαθμιστεί, με στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης, αναγνώριση κόπωσης και –προαιρετικά– κάμερα 360°, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και αυτόματη ενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας των προβολέων. Χαρακτηριστική είναι η προσθήκη του κουμπιού «My Safety», που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει γρήγορα τις δικές του προτιμήσεις στα συστήματα υποβοήθησης.

Το επταθέσιο Jogger ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική και τεχνολογική αναβάθμιση, ενσωματώνοντας τον νέο κινητήρα Hybrid 155 που αντικαθιστά τον προηγούμενο Hybrid 140. Ο νέος συνδυασμός προσφέρει έως και 80% ηλεκτρική κίνηση σε αστικές συνθήκες, χαμηλότερη κατανάλωση και σημαντικά βελτιωμένη αίσθηση οδήγησης.

Ο Eco-G 120 με LPG εξακολουθεί να διατίθεται, με ρεζερβουάρ 48,8 λίτρων και επιλογή αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Το εσωτερικό διαθέτει τη μεγάλη οθόνη 10,1 ιντσών, νέο ψηφιακό πίνακα και προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας, ενώ το σύστημα YouClip και το Driving Pack με κάμερα 360°, αυτόματη εναλλαγή φώτων και επαναδιπλούμενους καθρέπτες διευκολύνουν την καθημερινότητα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring εισέρχεται επίσης σε νέα φάση εξέλιξης ενόψει του 2026. Διατηρώντας την ίδια πλατφόρμα, αποκτά δύο νέους ηλεκτροκινητήρες 70 και 100 ίππων, με τις εκδόσεις να ονομάζονται Spring 70 και Spring 100 αντίστοιχα. Η ισχυρότερη έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δεύτερα, επίδοση πρωτόγνωρη για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Η νέα μπαταρία LFP έχει χωρητικότητα 24,3 kWh και τοποθετείται στο πάτωμα για καλύτερη ακαμψία και σταθερότητα, με αυτονομία 225 χιλιομέτρων (WLTP). Με τον προαιρετικό φορτιστή 40 kW, η φόρτιση από το 20 έως το 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 29 λεπτά. Το σύστημα διεύθυνσης, η ανάρτηση και τα φρένα έχουν επίσης επαναρυθμιστεί, βελτιώνοντας την οδηγική αίσθηση. Οι τιμές ξεκινούν από τις 16.900 ευρώ, με την έκδοση των 100 ίππων να διατίθεται αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση Extreme.

Με αυτή την ανανέωση σε όλο το εύρος της γκάμας της, η Dacia δείχνει ότι μπορεί να εξελίσσεται τεχνολογικά χωρίς να χάνει την ουσία της: αυτοκίνητα προσιτά, λειτουργικά και αποδοτικά, σχεδιασμένα με βάση τις πραγματικές ανάγκες των οδηγών.

Νέα Corvette E-Ray: Υβριδική, τετρακίνητη και… αθόρυβη!

Chevrolet

Νέο Peugeot 308: Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Featured

Το Hyundai Kona γίνεται πιο δυνατό

Featured

Πως η Xiaomi δίνει μαθήματα στη… Ferrari

Featured