Σύνδεση

Featured

Η Toyota βάζει τα πράγματα στη θέση τους για τα υβριδικά

Η αντιπαράθεση γύρω από τον όρο «υβριδικό» παίρνει πλέον διαστάσεις πολέμου χαρακωμάτων.

Η Toyota, πρωτοπόρος της τεχνολογίας με το θρυλικό Prius, κατηγορεί ανοιχτά τους ανταγωνιστές της ότι πωλούν «ψεύτικα» υβριδικά – αυτοκίνητα που στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ήπια ηλεκτροδοτούμενα οχήματα με 48βολτα συστήματα υποβοήθησης.

Ο Sean Hanley, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota στην Αυστραλία, μίλησε χωρίς περιστροφές: «Τα 48V δεν είναι υβριδικά. Δεν μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά, άρα δεν έχουν θέση κάτω από αυτή την ταμπέλα».

Με άλλα λόγια, η ιαπωνική φίρμα θεωρεί πως μόνο τα πραγματικά υβριδικά – αυτά που διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα ικανό να κινήσει το αυτοκίνητο – δικαιούνται να φέρουν το πολυπόθητο σήμα.

Η δήλωση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου ολοένα και περισσότερα ευρωπαϊκά μοντέλα διαφημίζονται ως “hybrid”, παρότι η συμβολή του ηλεκτρισμού περιορίζεται σε μια μικρή αύξηση της απόδοσης και μια ανεπαίσθητη μείωση κατανάλωσης.

Το παράδοξο; Η ίδια η Toyota, στην Ευρώπη, προωθεί το Hilux 48V ως “Hybrid” – μια αντίφαση που δείχνει πως το μάρκετινγκ έχει πολλές όψεις, ανάλογα με την ήπειρο.

Το ζήτημα δεν είναι μόνο τεχνικό, αλλά βαθιά επικοινωνιακό. Σε μια αγορά όπου το «υβριδικό» σημαίνει οικολογική συνείδηση και τεχνολογική πρωτοπορία, η Toyota επιχειρεί να καθαρίσει τα θολά νερά, ακόμη κι αν η ίδια κολυμπά μέσα τους.

Μια μάχη εννοιών ξεκινά, και όπως φαίνεται, το πεδίο του «πραγματικού υβριδισμού» μόλις έγινε το νέο πεδίο δόξης λαμπρόν.

Νέα Corvette E-Ray: Υβριδική, τετρακίνητη και… αθόρυβη!

Chevrolet

Νέο Peugeot 308: Αισθητική και τεχνολογική αναβάθμιση

Featured

Το Hyundai Kona γίνεται πιο δυνατό

Featured

Πως η Xiaomi δίνει μαθήματα στη… Ferrari

Featured