Σύνδεση

Featured

Η Ferrari Testarossa επέστρεψε! (Video)

Η Ferrari επαναφέρει επίσημα την επωνυμία Testarossa με ένα plug-in υβριδικό supercar που αποδίδει 1.050 ίππους και θα αντικαταστήσει στην κορυφή της γκάμας την SF90 Stradale.

Η 849 Testarossa, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, θα είναι διαθέσιμη  εξαρχής ως κουπέ, Spider και Assetto Fiorano, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το δεύτερο τρίμηνο του 2026 (τρίτο για την Spider) και τιμή στην Ευρώπη να ξεκινά περίπου από τις 460.000 ευρώ.

Κάτω από το νέο, πιο αιχμηρό αμάξωμα κρύβεται μια πλήρως αναθεωρημένη εκδοχή του bi-turbo V8 των 3.900 κυβιοκών που για την περίσταση έχει ανανεωθεί ριζικά. Η απόδοση του έχει ανέβει στους 830 ίππους με τη βοήθεια των μεγαλύτερων υπερσυμπιεστών που έχουν μπει ποτέ σε Ferrari παραγωγής, ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στον ήχο του

Το υβριδικό σκέλος παραμένει ως προς την αρχιτεκτονική: μία μπαταρία 7,45 kWh πίσω από τα καθίσματα και τρεις ηλεκτροκινητήρες –ένας πίσω και δύο μπροστά– για συνολική ηλεκτρική ισχύ 220 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία γύρω στα 25 χιλιόμετρα. Το βάρος, παρά τις αλλαγές του συστήματος πρόωσης και της μεγαλύτερης πολυπλοκότητάς του, έχει μείνει στα επίπεδα της SF90 Stradale (1.570 κιλά).

Έτσι η νέα Testarossa έχει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππων των Ferrari, ολοκληρώνει το 0-100 σε λιγότερα από 2,3 δεύτερα και ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.

Η αεροδυναμική είναι καθαρά λειτουργική με ενεργά στοιχεία και παραγωγή 415 κιλών κάθετη δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, που είναι 25 κιλά περισσότερα σε σχέση με την SF90, ενώ η είδηση είναι το «FIVE» (Ferrari Integrated Vehicle Estimator).

Ένα σύστημα που εκτιμά ταχύτητα, γωνία ολίσθησης κ.ά. σε πραγματικό χρόνο και δίνει εντολές πριν από εσένα, ακόμη κι όταν το Manettino λέει ESC Off.

Στο εσωτερικό υπάρχουν πλέον φυσικά κουμπιά στο τιμόνι, ενώ ο χειρισμός των πάντων είναι πλέον πιο εύκολος.

Το Assetto Fiorano, τέλος, κόβει περίπου 30 κιλά με ανθρακονήματα/τιτάνιο, βάζει carbon ζάντες 20 ιντσών, ανεβάζει κάθετη δύναμη κατά 25% και προσθέτει για πρώτη φορά εμπρός lift αν το ζητήσεις με MagneRide.

Η 849 Testarossa έχει εξελίξει τη λογική της SF90 και έχει διορθώσει ότι δεν άρεσε. Το ότι δεν έχει σχέση οπτικά με τη διάσημη πρόγονο από το μακρινό 1984 μάλλον δεν θα ενοχλήσει πολλούς.  

Suzuki: Το Vitara ανανεώθηκε – Πόσο κοστίζει

Featured

H BMW θα επιμείνει στους εμβληματικούς σπορ κινητήρες της

BMW

Audi TT Moment 2.0: Ο διάδοχος του ΤΤ με καρδιά από… Porsche

Audi

Toyota Yaris Hybrid 130: Πιο δυνατό αλλά εξίσου οικονομικό

Featured