Σύνδεση

Featured

Mazda MX-30: Τέλος εποχής και νέο ξεκίνημα με το CX-6e

Η Mazda αποσύρει διακριτικά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το MX-30, από την ευρωπαϊκή αγορά. Ένα αυτοκίνητο που δεν κατάφερε ποτέ να αποκτήσει πραγματική δυναμική, παρά τη σχεδιαστική του ιδιαιτερότητα και την τόλμη να διαφοροποιηθεί.

Το MX-30 ξεκίνησε με φιλοδοξίες, αλλά και με έναν περιοριστικό τεχνικό συμβιβασμό: την πολύ μικρή ηλεκτρική αυτονομία των περίπου 200 χιλιομέτρων. Ένα νούμερο που από την αρχή έθεσε όρια, ιδιαίτερα σε μια ευρωπαϊκή αγορά που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική απέναντι στα EV. Η προσπάθεια «διάσωσης» ήρθε μέσω της έκδοσης R-EV με τον κινητήρα Wankel της να λειτουργεί ως range extender και να αυξάνει την αυτονομία μέχρι και τα 680 χιλιόμετρα, αλλά χωρίς ουσιαστικό εμπορικό αποτέλεσμα.

Η παραγωγή του MX-30 έχει ήδη διακοπεί για την ευρωπαϊκή αγορά, όπως αναφέρουν πηγές από την Ολλανδία, και η Mazda ετοιμάζει ήδη το επόμενο βήμα της. Όχι ως άμεσο διάδοχο για το MX-30, αλλά ως μια νέα πρόταση που φιλοδοξεί να καλύψει τα κενά του απερχόμενου μοντέλου.

Ο λόγος για το Mazda CX-6e, ένα πιο μεγάλο SUV με κουπέ γραμμές και εμφανώς σπορτίφ χαρακτήρα, το οποίο έχει ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα και δοκιμάζεται ήδη στη Γερμανία, ενόψει του ευρωπαϊκού του λανσαρίσματος το 2026. Με πιο μεγάλους χώρους, πιο χαρακτηριστικό σχεδιασμό και μια σαφώς πιο «ώριμη» τοποθέτηση στην αγορά, το CX-6e δείχνει ότι η Mazda φυσικά και δεν δεν απομακρύνεται από την ηλεκτροκίνηση, αλλά αναθεωρεί τη στρατηγική της αφήνοντας πίσω της τυχόν πειραματισμούς.  

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi

Η Nissan επαναφέρει το θρυλικό King Cab

Featured

Η Aston Martin DBX απέκτησε και νέα κορυφαία σπορ έκδοση S

Aston Martin

Ferrari 296 Speciale: Ελαφρύτερη, ισχυρότερη, ακόμα πιο γρήγορη!

Featured