Σύνδεση

Featured

Το Isuzu D-Max γίνεται ηλεκτρικό

Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να εισβάλλει και στα pickup που θα έρχονται στα μέρη μας με πρώτο και καλύτερο το Isuzu D-Max που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μέσα στο 2026. 

Το D-Max EV έχει σχεδιαστεί από την αρχή με τη λογική να συνδυαστεί η παραδοσιακή σκληροτράχηλη προσέγγιση του μοντέλου με τις απαιτήσεις της νέας εποχής.

Οπτικά δύσκολα ξεχωρίζει από τις αντίστοιχες εκδόσεις πετρελαίου καθώς δεν υπάρχει κάποια φαντεζί κλειστή μάσκα ή περίεργα led. Μόνο κάποιες ενδείξεις «EV» και φυσικά η απουσία εξατμίσεων. Η θύρα φόρτισης, μάλιστα, βρίσκεται στο ίδιο σημείο με το ρεζερβουάρ, για να μην ψάχνονται οι παραδοσιακοί χρήστες.

Από κάτω όμως, τα πράγματα είναι πιο ενδιαφέροντα: δύο ηλεκτροκινητήρες –ένας σε κάθε άξονα– αποδίδουν συνδυαστικά 190 ίππους και 325 Nm με μόνιμη τετρακίνηση και λειτουργία Rough Terrain Mode για τα δύσκολα εδάφη. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,1 δεύτερα και η τελική φτάνει τα 129 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία των 66,9 kWh εξασφαλίζει θεωρητική αυτονομία 263 χιλιομέτρων (WLTP), και φορτίζει με έως και 50 kW (DC), με την Isuzu να αναφέρει περίπου 1 ώρα για τη φόρτιση από το 20% στο 80%. Η εγγύηση της μπαταρίας φτάνει τα 8 χρόνια ή τις 160.000 χιλιόμετρα.

Το πλαίσιο είναι τύπου σκάλας, ενώ πίσω δεν υπάρχει η παραδοσιακή λύση του άκαμπτου άξονα με τα φύλλα σούστας αλλά ένας άξονας De-Dion για βελτιωμένη άνεση χωρίς παραχωρήσεις στη σκληρή χρήση.

Το ωφέλιμο φορτίο του D-Max EV ξεπερνά τα 1.000 κιλά, η δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει έως και τους 3,5 τόνους, η απόσταση από το έδαφος είναι 210 χιλιοστά και μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως και 600 χιλιοστών.   

Το νέο ηλεκτρικό Isuzu D-Max EV θα είναι διαθέσιμο ως Extended και Double Cab (με μιάμιση και διπλή καμπίνα) και δύο επίπεδα εξοπλισμού.

Η πρεμιέρα του στην Ευρώπη θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2025, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν το Μάρτιο του 2026 στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νορβηγία.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo