Η Audi ετοιμάζεται για την αναβίωση του R8 με ένα μοντέλο τρίτης γενιάς που αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στα τέλη του 2027.
Αυτή η νέα έκδοση φέρεται να απομακρύνεται από τον εμβληματικό ατμοσφαιρικό V10, υιοθετώντας αντ’ αυτού έναν εξηλεκτρισμένο twin-turbo V8 από την Lamborghini Temerario.
Αυτή η υβριδική διάταξη θα ωθήσει το R8 σε απόδοση περίπου 1.000 ίππων, καθιστώντας το τό ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής της Audi μέχρι σήμερα, ξεπερνώντας ακόμη και το RS E-Tron GT.
Το νέο R8 θα μοιράζεται βασικά εξαρτήματα, όπως το αλουμινένιο spaceframe πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά, με τη Lamborghini Temerario, συνεχίζοντας τη μακροχρόνια συνεργασία της Audi με την ιταλική μάρκα.
Το γερμανικό supercar πιθανότατα θα κυκλοφορήσει σε διαμορφώσεις Coupe και Spyder, διατηρώντας τη δέσμευση της Audi για καθημερινή χρηστικότητα, προσφέροντας ταυτόχρονα υψηλές επιδόσεις supercar.
Το εργοστάσιο Böllinger Höfe της Audi στη Γερμανία θα συνεχίσει να παράγει το R8, όπως συνέβαινε και με τις προηγούμενες γενιές.
Επιπλέον, το R8 αναμένεται να έχει αγωνιστικές εκδόσεις για να συνεχίσει την κληρονομιά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Αυτή η κίνηση θα τοποθετήσει επίσης το R8 ως ανταγωνιστή των Porsche 911 και Mercedes-AMG GT, εδραιώνοντας την παρουσία της Audi στην αγορά των πολυτελών supercar.
