Για το Renault Laguna, που είναι το μεγαλύτερο μέχρι στιγμής συμβατικό επιβατικό στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας, οι φήμες έλεγαν πως δεν θα υπήρχε αντικαταστάτης του. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, καθώς οι Γάλλοι εξελίσσουν τη διάδοχη κατάσταση, η οποία θα είναι διαφορετική από την υπάρχουσα. Κι αυτό γιατί το νέο Laguna θα έχει κλασικό αμάξωμα τριών όγκων κι όχι δυόμιση, που ήταν μέχρι τώρα η επιλογή των σχεδιαστών. Παράλληλα θα μεγαλώσει στα 4,85 μέτρα (από 4,70) προκειμένου να προσαρμοστεί στα τρέχοντα δεδομένα της οικογενειακής μεσαίας κατηγορίας, ενώ η γκάμα θα διαθέτει φυσικά και έκδοση στέισον που είναι πολύ σημαντική για τις αγορές της κεντρικής Ευρώπης. Εδώ μάλιστα θα δοθεί έμφαση και στο μέγεθος του χώρου αποσκευών του, που αναμένεται να αυξηθεί από τα σημερινά 1.535 λίτρα στα 1.700.
Η γκάμα των κινητήρων θα συμπεριλαμβάνει τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 2.000 κυβικών, ο οποίος θα υπάρχει σε δύο εκδόσεις, τη γνωστή των 170 ίππων και μια με χαμηλότερη ισχύ, καθώς και το γνωστό diesel των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων. Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο ολοκαίνουργιος των 1.600 κυβικών με τα διπλά turbo που παρουσιάστηκε πριν λίγες εβδομάδες και αποδίδει 160 άλογα.
Γιάννης Σκουφής
