Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Renault δεν ποντάρει στους θερμικούς κινητήρες

Καθώς όλες οι εταιρίες έχουν ανακοινώσει τα σχέδιά τους για πλήρη εξηλεκτρισμό από το 2030 και μετά, ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα έφθανε και η ώρα που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα είχαν πλέον ενδιαφέρον σε ότι αφορά την εξέλιξή τους.

Αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει το αφεντικό της Renault, ο Luca de Meo, ο οποίος θεωρεί ότι όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές βιομηχανίες έχουν ή πρόκειται σύντομα να διακόψουν την εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ενδεικτικό είναι ότι το 2030 το γκρουπ Stellantis θα εγκαταλείψει την βενζίνη και το diesel, η Audi θα παρουσιάζει μόνο νέα ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026, ενώ η BMW και η Mercedes θα είναι πλήρως ηλεκτρικές από το 2030.

Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες μεγάλες εταιρίες, όπως η VW αλλά και με εκείνες που έχουν την έδρα τους εκτός Ευρώπης, όπως το γκρουπ Hyundai-Kia.

Είναι λογικό λοιπόν ο πρόεδρος της Renault να δηλώνει ότι οι περισσότεροι απομακρύνονται πλέον από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, “αυτή την στιγμή δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να σχεδιάζει νέο κινητήρα από την αρχή. Όλα τα χρήματα πηγαίνουν πλέον στα ηλεκτρικά και το υδρογόνο”.

Αυτό που θα συμβεί είναι ότι οι κινητήρες θα συνεχίσουν να υπάρχουν και σταδιακά θα εκλείψουν, σε συνδυασμό με τις προδιαγραφές Euro 7. Και οι πιο ευάλωτοι από αυτούς θα είναι οι μεγάλοι σε κυβισμό και κυλίνδρους κινητήρες.

Η μόνη ελπίδα είναι τα συνθετικά καύσιμα τα οποία ακούγονται όλο και πιο πολύ τελευταία, όμως η μέθοδος παραγωγής τους και το κόστος τους τα καθιστά μία λύση μικρού ενδιαφέροντος και όχι για μαζική χρήση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured