Σύνδεση

Cupra

Το Formentor των έως και 310 ίππων είναι το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο της Cupra

Μετά τα Ateca και Leon, που υπάρχουν και στη γκάμα της Seat, η Cupra παρουσίασε το πρώτο αποκλειστικά δικό της μοντέλο, το Formentor, που έχει πάρει το όνομά του από το πιο άγριο ακρωτήρι της Μαγιόρκα.

Η βάση του είναι το πλαίσιο MQB του ομίλου Volkswagen, το μήκος του φτάνει τα 4,45 μέτρα (πλάτος 1,839), ενώ το ύψος του των 1,511 μέτρων δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Ο λόγος είναι το πιο επιθετικό στυλ που πρέπει να έχει τόσο συγκριτικά με το Ateca της Seat όσο και με τα άλλα μικρά- μεσαία SUV. Πράγματι και ο συνολικός του σχεδιασμός είναι αρκετά επιθετικός με μεγάλο καπό και προφίλ με έντονο ανάγλυφο, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το πίσω μέρος του, με τα φώτα να ενώνονται μεταξύ με μια φωτεινή μπάρα. Όσο για τις ζάντες, που είναι διαθέσιμες και στο χρώμα του χαλκού που είναι το χαρακτηριστικό της Cupra, είναι στάνταρ 19 ιντσών.

Το μεταξόνιο των 2.680 χιλιοστών εξασφαλίζει καλούς χώρους για τους επιβάτες και τουλάχιστον 450 λίτρα για τις αποσκευές τους, ενώ στο διάκοσμο ξεχωρίζει η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 12,0 ιντσών. Που συνδυάζεται και με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Το Cupra Formentor θα είναι διαθέσιμο από το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε με δύο συστήματα πρόωσης. Η συμβατική του εκδοχή κινείται από τον 2.0 TSI του ομίλου που εδώ αποδίδει 310 ίππους και 400 Nm, καθώς και με το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Η plug-in υβριδική του εκδοχή κινείται από τον 1.4 TSI των 150 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να είναι 245 ίπποι και επίσης 400 Nm. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου 13 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση για έως και 50 χιλιόμετρα.

Και στις δύο εκδόσεις το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC.

[ngg src=”galleries” ids=”5106″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Γιατί οι Γερμανοί δεν αγοράζουν πια ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Featured

Έτσι θα είναι η νέα BMW X5

BMW

Alfa Romeo: Τα μυστικά της Junior

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota