Σύνδεση

Featured

To νέο Nissan Juke μπορεί να μεγάλωσε και να ωρίμασε αλλά παρέμεινε ξεχωριστό (Video)

Λίγες μέρες πριν κάνει επίσημα την εμφάνισή του στην έκθεση της Φρανκφούρτης η Nissan έδωσε στη δημοσιότητα επίσημες φωτογραφίες και στοιχεία για τη δεύτερη γενιά του Juke. Η οποία αντικαθιστά την πρώτη μετά από 10 ολόκληρα χρόνια -πρόκειται για ένα από τα μακροβιότερα σύγχρονα μοντέλα- μιας και είχε παρουσιαστεί το 2010.  Και ξεχώριζε με την ιδιαίτερη εμφάνισή του.

Την ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση που έκανε το Juke να ξεχωρίζει από όλους τους άλλους εκπροσώπους της κατηγορίας του οι σχεδιαστές της Nissan το διατήρησαν και στη νέα του εκδοχή. Συνδυάζοντάς με στοιχεία τόσο από το υπάρχον Qashqai όσο και από το διάδοχό του που θα παρουσιαστεί σε περίπου δύο χρόνια.

Έτσι λοιπόν υπάρχει μια εμφατική μεγάλη μάσκα που σε συνδυασμό με τους λεπτούς προβολείς που αποτελούν την οπτική συνέχειά της αλλά και με τους κλασικούς για το μοντέλο στρογγυλούς από κάτω προσδιορίζει το εμπρός του μέρος, ενώ το πίσω μέρος διατηρεί την αντικομφορμιστική προσέγγιση. Το ίδιο ισχύει και για την έντονη κλίση της οροφής που και πάλι θυμίζει πιο πολύ SUV κουπέ.

Όπως είναι αναμενόμενο οι Nissan θα παρέχει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης (πακέτο Ν Design) τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό, όπου το ταμπλό ακολουθεί κατά γράμμα την τρέχουσα, σύγχρονη λογική της μάρκας. Έτσι στο κέντρο υπάρχει, ακριβώς πάνω από τρεις κυκλικούς αεραγωγούς, η ελεύθερη οθόνη αφής των 8,0 ιντσών του συστήματος infotainment Nissan Connect. Πιο χαμηλά υπάρχουν τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, ενώ τα τρία συνολικά οδηγικά προγράμματα (Eco, Standard, Sport) επιλέγονται από ένα διακόπτη στην κυκλική βάση του επιλογέα ταχυτήτων.

Μια επιπλέον οθόνη υπάρχει ανάμεσα στα αναλογικά όργανα του πίνακα, ενώ το τιμόνι έχει επίπεδο κάτω μέρος -και για λόγους διευκόλυνσης του οδηγού στην είσοδο- έξοδό του αλλά και για την ενίσχυση της σπορ αίσθησης. Φυσικά υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης αλλά και μια πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης. Μεταξύ αυτών και το ProPilot της ημι-αυτόνομης οδήγησης που είναι εδώ για πρώτη φορά διαθέσιμο, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο (προαιρετικού) εξοπλισμού είναι και το ηχοσύστημα Bose Personal Plus. Με οκτώ ηχεία στα οποία συμπεριλαμβάνονται και δύο μονάδες UltraNearfield.

Η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται από το  τρικύλινδρο turbo DIG-T των 1.000 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά. Στην πορεία αναμένεται ένα νέο σύνολο βενζίνης 1.500 κυβικών καθώς και μια έκδοση Nismo με περίπου 200 ίππους, ενώ πιθανή είναι και μια plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα του Captur.  

Το πλαίσιο του τελευταίου αλλά και του νέου Renault Clio, τo CMF-B, αποτελεί τη βάση και του Juke της δεύτερης γενιάς που έχει μεγαλώσει κατά 85 χιλιοστά φτάνοντας συνολικά τα 4,21 μέτρα. Ακόμα πιο μεγάλη, κατά 170 ολόκληρα χιλιοστά είναι η αύξηση του πλάτους του (σύνολο 1,80 μέτρα), ενώ το ύψος του, για χάρη της πιο δυναμικής εικόνας έχει μειωθεί κατά 3,0 εκατοστά στα συνολικά 1,595 μέτρα.

Μεγάλη είναι και αύξηση κατά 10,5 εκατοστά του μεταξονίου που βελτιώνει σημαντικά τους χώρους στο εσωτερικό, που δεν είναι από τα ατού του μοντέλου της πρώτης γενιάς. Ενδεικτικό για αυτό είναι το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που έχει αυξηθεί στα 422 λίτρα (από 354).

Το νέο Nissan Juke θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τις αρχές του 2020.

[ngg src=”galleries” ids=”4844″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz