Σύνδεση

Featured

Ford: ήπια υβριδικά Fiesta και Focus με τον χιλιάρη EcoBoost

Ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Ford θα ξεκινήσει από τα Focus και Fiesta και μάλιστα σε συνδυασμό με τον βραβευμένο EcoBoost των 1.000 κυβικών. Έτσι λοιπόν το 2020 θα παρουσιαστεί καταρχήν το ήπια υβριδικό Focus MHEV και θα ακολουθήσει το Fiesta. Και τα δύο θα έχουν σύστημα μίζας γεννήτριας με ιμάντα, θα ανακτούν κινητική ενέργεια η οποία θα αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου και όταν θα υπάρχει ανάγκη υποστήριξης του τρικύλινδρου turbo, δηλαδή κατά την εκκίνηση ή με φουλ γκάζι σε χαμηλές στροφές, θα αποδίδεται.

[ngg src=”galleries” ids=”4612″ display=”basic_thumbnail”]Φυσικά θα υπάρχει και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, όπως άλλωστε συνηθίζεται στα πιο πολλά ήπια υβριδικά συστήματα. Παράλληλα και προκειμένου να γίνει πιο άμεσος και πιο σπορτίφ ο 1.0 EcoBoost θα αποκτήσει και μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Όσο για τις καταναλώσεις οι επίσημες τιμές κατά WLTP είναι 4,7 λίτρα αμόλυβης ανά 100 χιλιόμετρα για το Fiesta και 4,9 λίτρα για το Focus.

Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της Ford περιλαμβάνει μια έκδοση -ήπια υβριδική, υβριδική ή plug-in υβριδική ή και πλήρως ηλεκτρική- για κάθε μοντέλο της γκάμας της η οποία αναμένεται να εμπλουτιστεί και με καινούργια αυτοκίνητα.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4613″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo