Σύνδεση

BMW

Η νέα, προσθιοκίνητη σειρά 1 της BMW θα έχει 4κύλινδρο 2.000 κυβικών με 306 ίππους

Στη Νότιο Γαλλία, στο κέντρο δοκιμών της BMW στο Miramas δοκιμάζεται εντατικά η καινούργια, 3η γενιά της σειράς 1, η οποία θα είναι και η πρώτη προσθιοκίνητη.

Τα καμουφλαρισμένα «μουλάρια» κάνουν γύρους στις πίστες του κέντρου δοκιμών προκειμένου να γίνουν οι τελευταίες ρυθμίσεις της ανάρτησης μιας και ο χρόνος της παρουσίασής της έρχεται όλο και πιο κοντά. Η νέα μικρή BMW θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά διαδικτυακά θα εμφανιστεί κατά πάσα πιθανότητα πιο νωρίς. Ίσως και μέσα στο καλοκαίρι.

Η BMW πάντως υπόσχεται κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, τόσο για τις προσθιοκίνητες όσο και για τις τετρακίνητες εκδόσεις της, ενώ αναφέρει και μεταφορά τεχνολογίας από την i3. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για το ARB, το σύστημα που ελέγχει συνεχώς την πρόσφυση των τροχών και ελαχιστοποιεί την απώλειά της. Η κεντρική μονάδα ελέγχου του είναι άμεσα συνδεδεμένη με αυτήν του κινητήρα και όχι με αυτήν του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (DSC κατά τη γερμανική εταιρεία), με αποτέλεσμα ο χρόνος απόκρισης να είναι εδώ τρεις φορές πιο γρήγορος. Τo ARB θα χρησιμοποιηθει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο με συμβατικό κινητήρα και θα είναι στάνταρ στη νέα σειρά 1.

Η οποία, όσο μπορούμε να καταλάβουμε από το έντονα καμουφλαρισμένο αμάξωμα, διατηρεί τις βασικές γραμμές του αμαξώματος των προκατόχων της με το μεγάλο καπό. Σύμφωνα πάντα με τη γερμανική εταιρεία οι χώροι στο εσωτερικό της, σημείο στο οποίο έπασχαν και οι δύο πρώτες γενιές της και κυρίως η πρώτη, θα είναι αισθητά πιο άνετοι. Κι αυτό γιατί ο χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια όσων κάθονται πίσω έχει αυξηθεί κατά 33 και 19 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ μεγαλύτερο κατά 20 λίτρα είναι και το πορτμπαγκάζ, φτάνοντας τα 380.

Ενδιαφέρον νέο είναι και ο νέος τετρακύλινδρος turbo των 2.000 κυβικών που θα κινεί την Μ135i xDrive. Αποδίδει 306 ίππους και είναι ο πιο δυνατός δίλιτρος που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW.

Γιάννης Σκουφής

[ngg src=”galleries” ids=”4611″ display=”basic_thumbnail”]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo