Σύνδεση

Audi

Το Audi R8 γίνεται ακόμα πιο δυνατό φτάνοντας μέχρι και τους 620 ίππους

Dynamic photo, color: Ascari Blue metallic

Η Audi παρουσίασε την από καιρό αναμενόμενη ανανεωμένη έκδοση του σούπερ σπορ μοντέλου της, του R8. Αισθητικά οι αλλαγές είναι περιορισμένες -υπάρχουν αλλαγές στη μάσκα και τις εισαγωγές αέρα καθώς και νέα χρώματα- ενώ σημαντική είναι η ενδυνάμωση του V10 των 5.200 κυβικών και στις δύο εκδόσεις που είναι διαθέσιμος.

Έτσι λοιπόν στη στάνταρ εκδοχή του ο ατμοσφαιρικός V10 έχει ανέβει στους 570 ίππους (από 540) και στα 550 Nm, ενώ στη πιο ισχυρή του έκδοση Perfromance αποδίδει πλέον 620 ίππους και 580 NM, όσους δηλαδή και στη Lamborghini Huracan Performante, με την οποία μοιράζονται και το ίδιο πλαίσιο.

Η απόδοση αυξήθηκε το 0-100 μειώθηκε, στα 3,4 δεύτερα για την έκδοση των 570 ίππων (3,5 δεύτερα για το Spyder) και στα 3,1 δεύτερα για την Performance (3,2 το ανοιχτό).

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4375″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι πως οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και ρυθμίσεις λόγω WLTP πρόσθεσαν στη ζυγαριά έως και 30 κιλά, ενώ από κει και πέρα έχουν γίνει επεμβάσεις στη ρύθμιση της ανάρτησης και στη χαρτογράφηση του τιμονιού για μεγαλύτερη ακρίβεια και αμεσότητα.

Η νέα διαχείριση των ABS+ESP εξασφαλίζει μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης κατά 1,5 μέτρα από τα 100 χλμ./ ώρα και κατά 5 μέτρα από τα 200. Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει εμπρός αντιστρεπτική από ανθρακόνημα καθώς και δισκόφρενα από το ίδιο υλικό.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4376″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz