Σύνδεση

Chrysler

Πόσα εκατομμύρια δολάρια μετοχών της FCA έχει ο Marchionne;

O Sergio Marchionne θεωρείται ένα από τα πιο καλά αμειβόμενα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Πέρυσι λέγεται πως οι απολαβές του, μισθός και μπόνους, ανήλθαν σε 12 εκατομμύρια δολάρια, ενώ σε αυτά πρέπει να προστεθούν και οι μετοχές της εταιρείας που του παραχωρούνται φυσικά δωρεάν.

Και πάλι πηγές που γνωρίζουν καλά τα δεδομένα στην ιταλο- αμερικανική εταιρεία αναφέρουν πως την τελευταία τριετία ο Marchionne έχει αποκτήσει μετοχές αξίας περίπου 35 εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα αναφέρουν πως μετά από τόσο χρόνια στο τιμόνι αρχικά της Fiat και στη συνέχεια της FCA έχει στην ιδιοκτησία του μετοχές της FCA ύψος 371 εκατομμυρίων δολαρίων!

Ο Marchionne πάντως του χρόνου θα συνταξιοδοτηθεί και πέρα από το τιμόνι της FCA θα αποχωρήσει και από τη θέση του επικεφαλής της Ferrari όσο και της CNH, που κατασκευάζει γεωργικά μηχανήματα. Η CNH ήταν η πρώτη που ανεξαρτητοποιήθηκε από τον όμιλο το 2011. Το 2016 ακολούθησε η Ferrari, ενώ δύο χρόνια πιο πριν, το 2014, η Fiat είχε ενωθεί με τη Chrysler το -η αμερικάνικη εταιρεία σώθηκε έτσι από τη χρεωκοπία και επέστρεψε στα κέρδη μέσα σε μια δεκαετία. Παράλληλα επί των ημερών του Marchionne η Alfa Romeo επέστρεψε στις ΗΠΑ, από την αγορά της οποίας είχε αποχωρήσει το 1995.  

Η διαδικασία εύρεσης του διαδόχου του Marchionne έχει ήδη ξεκινήσει αλλά το όνομά του δεν πρόκειται να ανακοινωθεί πριν από το χρόνου. Πάντως όπως φαίνεται θα είναι κάποιος από τον υπάρχοντα οργανισμό της FCA, ο οποίος θα κληθεί να υλοποιήσει και το νέο πενταετές πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί μέσα στον Ιούνιο.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi