Με την είσοδο στην εποχή της ηλεκτροκίνησης πολλές νέες απορίες κάνουν την εμφάνισή τους στο αγοραστικό κοινό.Και εταιρίες όπως η BMW καλούνται να δώσουν πειστικές απαντήσεις στους καταναλωτές για τα νέαμοντέλα που ετοιμάζουν.
Μιλώντας στο Αυστραλιανό έντυπο CarAdvice, ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης μπαταριών της BMW, Αndreas Raith, δήλωσε ότι οι μπαταρίες θα πρέπει να είναι ικανές να αντέξουν όσο και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και επισήμανε ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι οι μπαταρίες φθίνουν σε απόδοση με το πέρασμα του χρόνου.
Όπως επισήμανε ο ίδιος: “Δεν πρόκειται για εμπορικές εκτιμήσεις, αλλά για μία πραγματικότητα, αυτές οι μπαταρίες σχεδιάστηκαν για να κρατήσουν όσο και ένα αυτοκίνητο”. Και στην ερώτηση ποιό βλέπει ως ωφέλιμο ζωής ενός αυτοκινήτου η BMW, ο Raith απάντησε τουλάχιστον 15 χρόνια ίσως και παραπάνω.
Με ένα σχέδιο να παρουσιάζει περίπου δώδεκα νέα EV μοντέλα μέχρι το 2025, η Γερμανική εταρία επενδύει πολλά στις μπαταρίες και την ηλεκτροκίνηση. Η ΒΜW υποστηρίζει ότι αυτού του είδους τα μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν το 25% των πωλήσεών της μέχρι το 2025. Ήδη η εταιρία βρίσκεται πολύ κοντά στο να έχει πωλήσει 100.000 μονάδες plug-in υβριδικά μέχρι το τέλος του 2017, πλησιάζοντας έναν συνολικό αριθμό των 200.000 μονάδων.
Μάλιστα από τον… εξηλεκτρισμό δεν θα “γλιτώσουν” και ειδικά αυτοκίνητα της εταιρίας όπως οι σειρές “Μ” αλλά ακόμα και μάρκες όπως η Rolls Royce.
Παναγιώτης Τριτάρης
