Σύνδεση

EuroNCAP

ΕΚΠΛΗΞΗ TA 4 ΑΣΤΕΡΙΑ

Τα 5 αστέρια με βάση τις ισχύουσες προδιαγραφές του EuroNCAP (οι οποίες θα γίνουν άμεσα πιο αυστηρές) μπορεί να θεωρούνται σήμερα δεδομένα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι επιτυγχάνονται πάντα.

Έτσι λοιπόν η επίδοση με 5 αστέρια των Chevrolet Malibu και Volt –άρα και του Opel AmperaKia Rio, Mercedes B Class και C Class Coupe, Range Rover Evoque, Subaru XV, VW Beetle και Up! (εκπροσωπούσε και τα ουσιαστικά ταυτόσημα Skoda Citigo και Seat Mii) δεν ήταν έκπληξη, όπως έκπληξη δεν ήταν και οι αδυναμίες που έδειξαν τα κινεζικής προέλευσης Geely Εmgrand EV7 και MG6 στην προστασία των επιβαινόντων.

Από την άλλη έκπληξη ήταν τα 4 αστέρια για το καινούργιο Fiat Panda, που εμφάνισε κάποιες μικρές αδυναμίες στην προστασία παιδιών ηλικίας 3 ετών, ενώ όπως λέει η Fiat η απουσία ESP που το κόστισε πολύτιμους βαθμούς ουσιαστικά καταργείται στην πράξη, μιας και από τις αρχές του 2012 το μικρότερο των Fiat θα το έχει στάνταρ.

Κι αν το Fiat Panda είναι ένα μικρό αυτοκίνητο στο οποίο ενδεχομένως μπορείς να είσαι πιο ελαστικό, πόσο ελαστικός μπορεί να είναι κανείς –ειδικά σε θέματα ασφάλειας– με αυτοκίνητα όπως η Jaguar XF και το Jeep Grand Cherokee; Και τα δύο παρουσίασαν αδυναμίες κυρίως στην προστασία των παιδιών και λιγότερο των ενηλίκων στα εμπρός καθίσματα, ενώ στο Renault Fluence ZE το θέμα ήταν η περιορισμένη πίεση ανάπτυξης του αερόσακου, που επέτρεψε στο «κεφάλι» του ανδρείκελου οδηγού να βρει στο τιμόνι. 

{gallery}photos/27/news/EURONCAP-NOV11{/gallery}


Επόμενο:

GT86 Η NEA CELICA

Μη χάσεις:

MAYBACH ΤΕΛΟΣ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo