Σύνδεση

Audi

ΛΑΣΤΙΧΑ: ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ

λάστιχα και η κύλισή τους είναι ο βασικός παράγοντας που συμβάλλει στη δημιουργία του συνολικού επιπέδου θορύβου σε ένα αυτοκίνητο, καθώς ξεπερνούν αισθητά στον τομέα αυτόν τον κινητήρα. Προκειμένου να δοθεί μια λύση στο συγκεκριμένο θέμα δύο κατασκευαστές, η Continental και η Pirelli, παρουσίασαν σχεδόν ταυτόχρονα τις προτάσεις τους, που έχουν σαν αποτέλεσμα μειωμένο επίπεδο θορύβου τουλάχιστον στο εσωτερικό των αυτοκινήτων που θα τοποθετηθούν αρχικά, που θα είναι τα Audi RS6 και RS7. Πόση είναι αυτή η μείωση; Η Continental κάνει λόγο για 9 dB, η ιταλική εταιρεία για 2 με 3.

Πρόκειται για σημαντική διαφορά μεταξύ τους, αν και η λογική και η τεχνολογία που χρησιμοποιείται είναι η ίδια και από τους δύο: στην εσωτερική πλευρά του πέλματος τοποθετείται ένα σταθερό στρώμα αφρού που λειτουργεί ως «αμορτισέρ» των δονήσεων και των κινήσεων του αέρα στο εσωτερικό του ελαστικού που είναι υπεύθυνες για τη δημιουργία του θορύβου, που μέσω των ζαντών και της ανάρτησης καταλήγει στην καμπίνα των επιβατών.

Η Audi, στα σπορ μοντέλα της οποίας θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά τα συγκεκριμένα ελαστικά, δηλώνει από την πλευρά της ότι αφενός δεν επηρεάζεται η οδική τους συμπεριφορά, ενώ λόγω του πιο χαμηλού επιπέδου θορύβου κύλισης οι «επιβάτες απολαμβάνουν καλύτερα τον ήχο του κινητήρα».

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/39/TECHNOLOGY/TYRES-SILENT-NEW{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo