Σύνδεση

Citroen

Τίτλοι τέλους για τα Peugeot 108 και Citroen C1. Τουλάχιστον στη σημερινή τους μορφή

Τα μίνι του ομίλου της PSA, τα Citroen C1 και Peugeot 108 δηλαδή, κατασκευάζονται παράλληλα με το Toyota Aygo. Η συγκεκριμένη συνεργασία έχει ολοκληρωθεί, οι δύο όμιλοι θα ακολουθήσουν ξεχωριστή πορεία στην συγκεκριμένη κατηγορία και πλέον ο γαλλικός επιβεβαιώνει αυτό που ακουγόταν ως φήμη: πως δεν θα υπάρξουν διάδοχοι για τα μίνι των δύο εταιρειών.

Αν συνέχιζαν χωρίς την Toyota οι Γάλλοι θα επωμίζονταν μόνοι τους το κόστος εξέλιξης και παραγωγής νέων συμβατικών μοντέλων σε  μια κατηγορία με πολύ μικρά περιθώρια κέρδους. Ταυτόχρονα η παρουσία μοντέλων αυτού του τύπου θα επηρέαζε αρνητικά και το μέσο όρο των εκπομπών CO2, μιας και το περιορισμένο βάρος, όσο και αν αυτό ακούγεται περίεργο, αποτελεί εδώ μειονέκτημα.

Έτσι λογικά και αναμενόμενα η PSA θα στραφεί προς την ηλεκτροκίνηση στη συγκριμένη εισαγωγική κατηγορία, με το Reuters να αναφέρει χαρακτηριστικά πως είχαν πάρει την απόφασή τους πριν τη συγχώνευσή τους με την FCA.

Τώρα που η συγχώνευση δρομολογείται θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του νέου Fiat 500 για τα δικά τους ηλεκτρικά μίνι, επιτυγχάνοντας έτσι επιπλέον οικονομίες κλίμακας. Άλλωστε και το μελλοντικό Punto θα χρησιμοποιεί τα συστήματα πρόωσης των αντίστοιχων μοντέλων των Peugeot, Citroen και Opel, οπότε το όλο μπορεί να θεωρηθεί ως αμφίδρομη μεταφορά τεχνολογίας.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured