Σύνδεση

Hyundai

Η Hyundai και η Kia ανεβάζουν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη

Μπορεί όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να σημείωσαν πτώση των πωλήσεων μέσα στον Σεπτέμβριο λόγω της έλλειψης ημιαγωγών, όμως ο κορεάτικος όμιλος τα πηγαίνει μία χαρά στην Ευρώπη.

Σε όλες τις μεγάλες αγορές τόσο η Kia όσο και η Hyundai ανέβασαν τα ποσοστά τους και τα μερίδια πωλήσεων. Για παράδειγμα, στην Βρετανία, η Kia είναι η δεύτερη μάρκα με μερίδιο αγοράς στο 7,7% με την Τoyota να είναι στην πρώτη θέση με 7,9%. Τον ίδιο μήνα πέρσι στην Βρετανία, η Kia είχε μερίδιο αγοράς 4,5%. Πάλι στην Βρετανία, η Hyundai ανέβασε το δικό της μερίδιο στο 5,7% με άνοδο των πωλήσεων κατά 5,3% τον Σεπτέμβριο.

Στην Γαλλία η Hyundai σημείωσε άνοδο 31% και η Kia ανέβηκε κατά 14%. Στην Ιταλία η Kia ανέβηκε κατά 7,6% και η Hyundai κατά 2,6%. Στην Ισπανία η αντίστοιχη άνοδος ήταν 3,3 για την Κia και 8,9% για την Hyundai

Στην πολύ σημαντική αγορά της Γερμανίας, παρά την κάθετη πτώση σε ποσοστό 26%, η Hyundai έχασε μόνο 12% με το μερίδιο αγοράς της όμως να ανεβαίνει στο 5,3%. Η πτώση της Kia ήταν μικρότερη, στο 8,5%. όμως και πάλι το μερίδιο αγοράς της ανέβηκε στο 3,2% απότο 2,6% που ήταν τον Σεπτέμβριο του 2020.

Σε κάθε περίπτωση πάντως και οι δύο κορεάτικες μάρκες έχουν καταφέρει να μην τις αγγίζει η έλλειψη ημιαγωγών τουλάχιστον στον βαθμό που επηρεάζει τους άλλους μεγάλους κατασκευαστές. Ενώ και τα ηλεκτρικά τους μοντέλα, ιδίως το e-Niro τυγχάνουν μεγάλης εμπορικής αποδοχής σε αρκετές χώρες, δείχνοντας να αποδίδει καρπούς η μεγάλη εξελικτική προσπάθεια που κάνουν οι Κορεάτες στην ηλεκτροκίνηση.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi