Σύνδεση

Nissan

NISSAN PULSAR 1.5 DCI: FAMILY BUSINESS

Από την τελευταία φορά που η Nissan είχε εκπρόσωπο στην πάντα δημοφιλή κλάση των μικρών- μεσαίων hatchback –αναφερόμαστε φυσικά στο Almera, μιας και το Tiida θέλει και η ίδια η ιαπωνική εταιρεία να το ξεχάσει- τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην. Σε όλους τους τομείς και πρώτα από όλα για την ίδια τη Nissan. H οποία μετέχει μαζί με τη Renault σε έναν ισχυρό όμιλο, δεν αντιμετωπίζει κανενός είδους οικονομικό πρόβλημα και το κυριότερο έχει κατορθώσει να δημιουργήσει με το Qashqai μια καινούργια κλάση οχημάτων. Μια ιδιαίτερα επιτυχημένη κλάση, με το SUV να έχει αναλάβει συνολικά και σε ένα βαθμό κατ’ ανάγκη την εκπροσώπηση της μάρκας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Πλέον μέρος αυτής της εκπροσώπησης πηγαίνει στο Pulsar, το φυσικό έστω και καθυστερημένο διάδοχο του Almera, το καινούργιο μοντέλο 2 όγκων της Nissan, το οποίο φυσικά εξαργυρώνει και ενσωματώνει όλη την αύρα που συνοδεύει το Qashqai. Κάτι που γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά, μιας και αισθητικά υιοθετεί τόσο τη χαρακτηριστική μάσκα σχήματος V όσο και ιδιαίτερα στοιχεία όπως τα τονισμένα φτερά. Και μπορεί σε σχέση με το SUV το hatchback να δείχνει πιο συντηρητικό αλλά με τα μέτρα της κατηγορίας είναι αρκετά σύγχρονο και αρκούντως νεανικό.  

NISSAN-PULSAR-1.5-DCI-TEST-993

Ίδια προσέγγιση και στο εσωτερικό, με την κλασική ιαπωνική εργονομία να αποτελεί για ακόμα μια φορά εγγύηση απροβλημάτιστης λειτουργίας, με την ποιότητα να κυμαίνεται σε απόλυτα ικανοποιητικά επίπεδα, το σχεδιασμό να είναι συγκρατημένα σύγχρονος και την οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να εξασφαλίζει τον απαραίτητο πιο high tech αέρα. Ο οποίος ενισχύεται και από τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, μέρος της ασπίδας προστασίας της Nissan –Nissan Safety Shield όπως είναι η επίσημη ονομασία της.

Από κει και πέρα οι χώροι για τους επιβάτες δεν θα προβληματίσουν αλλά ούτε και θα ενθουσιάσουν, κάτι που ισχύει και για το πορτμπαγκάζ, με τη χωρητικότητά του να κυμαίνεται από τα 385 έως και τα 1.385 λίτρα.

Ο κινητήρας που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ο γνωστός diesel των 1.500 κυβικών της μάρκας, με τα 110 άλογα και τα 260 Nm από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ. Χάρη και στη χαμηλή (για πετρελαιοκινητήρα πάντα) σχέση συμπίεσής του του 15,5:1 είναι αρκετά πολιτισμένος, ενώ αποδεικνύεται ελαστικός από χαμηλά. Ο καλός συνδυασμός του με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων βοηθά τον οδηγό να κινηθεί και σβέλτα και οικονομικά, καθώς η μέση κατανάλωση κυμαίνεται, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και προσοχή, στα 5,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Μάλιστα στην εθνική οδό μπορεί κανείς εύκολα να προσεγγίσει και τα 4 λίτρα, ειδικά αν ασχοληθεί με το 6άρι κιβώτιο με τον εύχρηστο επιλογέα, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως με εκπομπές CO2 μόλις 94 γραμμαρίων το χιλιόμετρο το Pulsar απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

NISSAN-PULSAR-1.5-DCI-TEST-991

Στη διατήρηση υψηλών μέσων ταχυτήτων βοηθά φυσικά και το πολύ καλό στήσιμο το μικρό- μεσαίου Nissan, με τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, τις ζυγισμένες και προοδευτικές αντιδράσεις και το ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης, έτσι ώστε να καλύπτονται ξεκούραστα μεγάλες αποστάσεις. Αν αντέχει κανείς μέχρι και 800+ χιλιόμετρα, καθώς κάπου εκεί θα πρέπει να αρχίζει να ψάχνει για ανεφοδιασμό σε diesel.

Ο τελευταίος παράγοντας, η οικονομική λειτουργία, συμπληρώνει το οικογενειακό προφίλ του Pulsar, ενώ προς αυτήν την κατεύθυνση κινούνται και οι τιμές του, οι οποίες για την έκδοση 1.5 dCI της δοκιμής μας ξεκινούν από τις 17.290 ευρώ με απόσυρση (18.690 χωρίς) για τη βασική αλλά καλά εξοπλισμένη έκδοση Energy. Οι πιο πλούσιες Agenta και Techna κοστολογούνται από 18.290 και 20.690 ευρώ αντίστοιχα με απόσυρση, ενώ για το αντίστοιχο Qashqai 1.5 dCi η τιμή εκκίνησης είναι 20.210 ευρώ –σχεδόν δηλαδή 3.000 επιπλέον. Ο τελευταίος παράγοντας είναι σημαντικό προκειμένου να αποκτήσει το Pulsar ένα δικό του κοινό αλλά και για να διευρύνει τη βάση στην οποία απευθύνεται η Nissan.

Γιάννης Σκουφής

NISSAN PULSAR 1.5 dCi
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.387×1.768×1.520 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.700 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 112- 324 λίτρα
Βάρος: 1.345 κιλά
Κινητήρας: 1.461 κ.εκ., 4 κύλινδροι, turbo diesel
Ισχύς: 110 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 260 Nm/ 1.750- 2.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,5”, 190 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση δοκιμής: 5,2 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 94 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 0 €
Τιμή: από 18.690  €, από 17.290 € με απόσυρση

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured