Με βάση το νέο πλαίσιο TNGA της Toyota το C-HR θα είναι το πρώτο υβριδικό μικρό- μεσαίο SUV, καθώς θα χρησιμοποιεί όπως έχουμε γράψει το υβριδικό σύστημα πρόωσης του Prius, που αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους και θα έχει εκπομπές CO2 μικρότερες των 90 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.
Παράλληλα το C-HR θα είναι διαθέσιμο και με τον πολύ καλό 1.200 turbo των 115 ίππων της Toyota, που χρησιμοποιείται ήδη στο Auris και θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο CVT ειδικά εξελιγμένο για την Ευρώπη. Στην περίπτωση αυτή θα μπορεί να συνδυαστεί και με τετρακίνηση, ενώ σε κάποιες αγορές, φυσικά όχι στην Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμο και με έναν ατμοσφαιρικό 2.000 κυβικών.
Ενδιαφέρον θα έχει πάντως να δούμε και το εσωτερικό του C-HR, για να διαπιστώσουμε αν ακολουθεί την -ειδικά για Toyota- αντικομφορμιστική σχεδίαση του εξωτερικού. Πάντως το C-HR είναι το δεύτερο μετά το Nissan Juke μοντέλο της κατηγορίας με ιδιαίτερη σχεδίαση, οπότε λέτε να μας προκύψει μόδα;
Γιάννης Σκουφής
