Σύνδεση

Featured

NEO MINI CLUBMAN: TO ΜΙΝΙ ΕΓΙΝΕ (ΣΧΕΔΟΝ) ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ

H Mini παρουσίασε το νέο Clubman, που σε…

H Mini παρουσίασε το νέο Clubman, που σε σχέση με τον περίεργο αισθητικά προκάτοχό του έχει γίνει μεν πιο συμβατικό αλλά και πιο λειτουργικό. Με συνολικά 5 πόρτες ή για να είμαστε ακριβείς 6, καθότι η πίσω ανοίγει σε δύο τμήματα και με ένα αυξημένο κατά 27 εκατοστά μήκος σε σχέση με την κλασική εκδοχή.

Αν σε αυτά προσθέσουμε και το αυξημένο κατά 9 εκατοστά πλάτος, μαζί με το μεγαλύτερο κατά 10 εκατοστά μεταξόνιο –στο πεντάθυρο αντίστοιχα είναι 7,2- προκύπτει το πιο άνετο, μαζί με το Countryman που βασίζεται στην προηγούμενη γενιά, Mini για τους επιβάτες. Παράλληλα έχει και έναν πολύ πρακτικό χώρο αποσκευών, που κυμαίνεται από τα 360 έως τα 1.250 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, που πέρα από την ανάκλιση έχουν και δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης του σε 3 θέσεις.

MINI-CLUBMAN-2015-2C

Από κει και πέρα τόσο το ταμπλό όσο και η κεντρική κονσόλα έχουν κερδίσει σε πλάτος, υπάρχουν περισσότερες θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα, ενώ κατά τα άλλα υπάρχει το γνωστό και από τα υπόλοιπα Mini περιβάλλον.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Clubman περιλαμβάνει για την αρχή στη βάση τον 3κύλινδρο βενζίνης των 1.500 κυβικών και των 136 ίππων, το μεγαλύτερο των 2.000 κυβικών με τους 192 ίππους, καθώς και τον αντίστοιχο diesel των 150 ίππων. Στη πορεία φυσικά θα είναι διαθέσιμοι και τα υπόλοιπα σύνολα της γκάμας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup