Σύνδεση

Featured

ΝΕΟ FORD FOCUS RS: AYTO EINAI ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ

Αυτό είναι λοιπόν και επίσημα το ολοκαίνουργιο και πολλά υποσχόμενο Ford Focus RS, που όπως μάθατε χτες πρώτοι από όλους στο carzine.gr είναι τετρακίνητο.

Ο κινητήρας του είναι, όπως και πάλι σας είχαμε πει, ο φουλ αλουμινένιος τετρακύλινδρος EcoBoost των 2.300 κυβικών και των 320 ίππων, που χρησιμοποιείται και στη Mustang. Απλά εδώ υπάρχει ένα twinscroll σύστημα υπερτροφοδότησης με μικρότερη αδράνεια και μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, προκειμένου να καταλήγει περισσότερος αέρας στους κυλίνδρους, ένας ακόμα πιο μεγάλος εναλλάκτης αέρα, μεγαλύτερη εισαγωγή και ενισχυμένη κυλινδροκεφαλή, καθώς το όριο περιστροφής έχει ανέβει στις 6.800 σ.α.λ.

Το σύστημα τετρακίνησης AllWheel Drive με χαρακτηριστικά Torque Vectoring -ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή στους τροχούς που προσομοιώνει το μπλοκέ- είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου RS. Το οποίο ενισχύει σημαντικά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, καθώς  μειώνει τη ροπή από τον εσωτερικό τροχό, προκειμένου να μειωθεί η υποστροφή.

Το σύστημα περιλαμβάνει δύο μικρούς ηλεκτρονικούς συμπλέκτες σε κάθε ημιαξόνιο του πίσω τμήματος της μετάδοσης RDU (Rear Drive Unit). Το RDU αξιολογεί δεδομένα 100 φορές το δευτερόλεπτο, προκειμένου να μοιράσει τη ροπή στους δύο άξονες. Πίσω μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70% της συνολικής, ενώ σε κάθε τροχό μπορεί να φτάσει μέχρι και το 100% (του συνόλου στο άξονα).

Όσο για τα λάστιχα είναι Michelin Pilot Sport Cup 2 της διάσταση 235/35 σε ζάντες 19 ιντσών.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured