Σύνδεση

Audi

ΝΕΟ AUDI A4: AYTO EINAI ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΑ 1.400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΡΕΚΟΡ

Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο αναμονής..

Μετά από μια αρκετά μεγάλη περίοδο αναμονής, διαρροές κ.λπ. η Audi έδωσε επίσημα στη δημοσιότητα φωτογραφίες και τα πρώτα στοιχεία για το ολοκαίνουργιο Α4 που θα είναι στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο και θα είναι διαθέσιμο προς τα τέλη του έτους.

Οπτικά οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες. Το σχήμα είναι η εξέλιξη αυτού της προηγούμενης γενιάς και παρά τις σχετικά περιορισμένες άμεσα αναγνωρίσιμες διαφοροποιήσεις -με την πρώτη ματιά προσέχει κανείς την ακόμα πιο χαρακτηριστική μάσκα, τους νέους προβολείς και το καινούργια πίσω φώταδείχνει εμφανώς πιο σύγχρονο. Παράλληλα είναι και εξαιρετικά αεροδυναμικό, μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει πέσει στο 0,22παγκόσμιο ρεκόρ– για την έκδοση BlueEfficiency (0,23 για τις υπόλοιπες).

AUDI-A4-2015-4

Οι διαφοροποιήσεις δεν είναι μεγάλες και σε ότι αφορά τις διαστάσεις: το μήκος έχει αυξηθεί κατά 2,5 εκατοστά στα 4,73 μέτρα (ίδιο μήκος έχει και το στέισον Avant), το πλάτος κατά 16 στα 1,84 μέτρα, ενώ το ύψος έμεινε το ίδιο. Μικρή, 12 χιλιοστά, είναι και η αύξηση του μεταξονίου (2,82 μέτρα), αλλά σύμφωνα με την Audi και τις διαστάσεις του εσωτερικού που ανακοινώνει οι χώροι σε σχέση με το τρέχον μοντέλο είναι σαφώς πιο άνετοι. Όσο για το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 505 έως τα 1.520 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.

Το εσωτερικό είναι πλήρως ανανεωμένο, ο πίνακας οργάνων φουλ ψηφιακός και προγραμματιζόμενος όπως στα ΤΤ και Q7, ενώ από το τελευταίο προέρχονται πολλά στοιχεία του εξοπλισμού, τόσο σε ότι αφορά την ασφάλεια, όσο και τη διασύνδεση (πλήρης ενσωμάτωση smartphones, τόσο Android όσο και Apple) και τη διευκόλυνση. Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια τα πλήκτρα του συστήματος κλιματισμού που προβάλουν τις λειτουργίες του μόλις πλησιάσει το δάχτυλο και πριν τα πατήσει. Η στάνταρ οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι σχετικά μικρή, 5 ιντσών, ενώ το ίδιο ισχύει και για την εξτρά των 7.

AUDI-A4-2015-92

Η βάση του νέου A4 είναι το μεταβλητό πλαίσιο MQB του ομίλου VW και αυτό σημαίνει πέρα από όλα τα άλλα και μια σημαντική μείωση του βάρους, που στη βασική έκδοση 1.4 TFSI φτάνει τα 110 κιλά (120 στο Avant). Όπως βλέπετε για πρώτη φορά στην ιστορία του το Α4 κατεβαίνει στα 1.400 κυβικά, με το τετρακύλινδρος να αποδίδει 150 ίππους και να συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο S-Tronic. Στην περίπτωση αυτή η μέση κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 5 λίτρα, ενώ άξια λόγου και αναφοράς είναι η κατανάλωση των 4,8 λίτρων του νέου κινητήρα 2.0 TFSI –η Audi τον αναφέρει ως Right-Sizing (σωστό μέγεθος δηλαδή)- των 190 ίππων. Ο ίδιος κινητήρας αποδίδει μέχρι και 252 ίππους και 370 Nm, ενώ τα ακόμα πιο δυνατά S4 και RS4 έχουν προγραμματιστεί για το 2016 και το 2017 αντίστοιχα.

Ο βασικός προς το παρόν diesel είναι ο 2.0 TDI Ultra με 150 ίππους, μέση κατανάλωση 3,7 λίτρων και CO2 95 γραμμαρίων (άρα δεν πληρώνει τέλη), ενώ η γκάμα περιλαμβάνει μια έκδοση 190 ίππων και από το 2016 και μια 122. Από κει και πάνω θα υπάρχει και ο 3.0 V6 TDI, σε δύο εκδόσεις με 218 και 272 ίππους και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης -4,2 και κάτω από 5,0 λίτρα αντίστοιχα.

AUDI-A4-2015-3

Συνολικά το νέο Audi A4 χάρη στην εξαιρετική αεροδυναμική του και τους νέους κινητήρες του εμφανίζεται 21% πιο οικονομικό σε σχέση με τον προκάτοχό του. Όσο για τις τιμές αγοράς του οι πρώτες ενδείξεις από τη Γερμανία κάνουν λόγο για εκκίνηση κάτω από τις 31.000 ευρώ για το 1.4 TFSI των 150 ίππων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup