Περισσότερο γνωστή σήμερα για το πολύ επιτυχημένο PHEV –το δημοφιλέστερο plug-in υβριδικό σε όλο τον κόσμο– η οικογένεια Mitsubishi Outlander γιορτάζει μία δημιουργική 15χρονη επιτυχημένη ιστορία, με ανάλογο αριθμό πωλήσεων –πάνω από 1.500.000 σε όλες τις παγκόσμιες αγορές, οι οποίες έχουν καταγραφεί σε 3 διαδοχικές γενιές (Ιούνιος 2001- Αύγουστος 2016) ενώ τώρα επεκτείνεται και στην Κίνα.
Η σκυτάλη από γενιά σε γενιά
Το Outlander ήταν ανέκαθεν ένα σημαντικό μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) από απόψεως όγκου πωλήσεων αλλά και σε επίπεδο φιλοσοφίας, καθώς η κάθε επόμενη γενιά άνοιγε νέους δρόμους για την εταιρεία και για τη βιομηχανία:
- Πρώτη γενιά: Παρουσίαση του όρου «crossover – πρωτιά για τη βιομηχανία (ASX concept 2001)
- Δεύτερη γενιά: Ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα της MMC «Project Global» C/D (2005)
- Τρίτη γενιά: Plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της MMC (Outlander PHEV το 2012)
Το Outlander διατήρησε το δημιουργικό ρόλο του όταν η έκδοση MY16 εγκαινίασε τη νέα οπτική ταυτότητα «Dynamic Shield» της MMC το φθινόπωρο του 2015.
SUV + Ηλεκτρικό
Όμως ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Outlander στον προϊοντικό σχεδιασμό της Mitsubishi Motors –βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα– έχει και στρατηγική σημασία.
Με την κυκλοφορία του πλήρως ανανεωμένου Νέου Outlander (MY16) πριν από ένα χρόνο, η MMC ξεκίνησε την παρουσίαση μίας νέας σειράς προϊόντων που θα ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια…
- όπου κύριο λόγο θα έχουν τα SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα),
- με διαθεσιμότητα (ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα) είτε plug-in υβριδικών ηλεκτρικών ή πλήρως ηλεκτρικών εκδόσεων,
- με κύριο χαρακτηριστικό μία ισχυρή και εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα
- όπου η Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, μέσα & έξω, θα επιβεβαιώσει μία ανανεωμένη θέση της μάρκας, που αρμόζει στην εντυπωσιακή ιστορία 99 ετών και την κληρονομιά που αφήνει…
Περικλής Στέφος