Σύμφωνα με δηλώσεις του Steffen Jastrow, του επικεφαλής της AMG για τα μικρά της μοντέλα, η εργοστασιακή εταιρεία βελτιώσεων της Mercedes εξετάζει τη χρήση ηλεκτρικών turbo, e-turbo όπως σιγά σιγά γίνονται γνωστά, προκειμένου να πετύχει τόσο την αύξηση της απόδοσης, χάρη στη μείωση του turbo lag, όσο και τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.
Τα e-turbo χρησιμοποιούνται ήδη στους αγώνες και πλέον αναζητούνται τρόποι προκειμένου να γίνουν πιο φτηνά για χρήση σε μοντέλα παραγωγής. Πέρα από το ουσιαστικό ανύπαρκτο turbo lag ένα άλλο πλεονέκτημά τους είναι και οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις.
Το πρώτο μοντέλο που κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιήσει e-turbο είναι η καινούργια γενιά της Α45 AMG, που δεν πρόκειται να εμφανιστεί πριν από το 2017, ενώ λέγεται πως η χρήση τους έχει περισσότερο νόημα σε ουσία σε μεγαλύτερα και πιο ακριβά σύνολα. Όπως ο 6κύλινδρος σε σειρά diesel των 2.900 κυβικών με τα 4 turbo, 2 εκ των οποίων είναι ηλεκτρικά, που οι φήμες λένε ότι ετοιμάζεται για την καινούργια E-Class και θα αποδίδει 400 άλογα.
Γιάννης Σκουφής