Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

DARTZ PROMBRON

Η Dartz θα μπορούσε να πει κανείς ότι έχει μεγάλη παράδοση στην κατασκευή θωρακισμένων οχημάτων, καθώς ασχολείται με αυτά ουσιαστικά από το 1908, ενώ όπως γράφει με τη σχετική περηφάνεια στο site της έχει προμηθεύσει με οχήματά της βασιλείς, πρίγκιπες, δικτάτορες…

Ο τελευταίος πάντως δικτάτορας που χρησιμοποίησε το τελευταίο μοντέλο της Dartz, ήταν ο Sacha Bora Cohen στην ομώνυμη ταινία, ενώ κατά τα άλλα το Prombron είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους κόλπους των Ρώσων ολιγαρχών και των νεόκοπων Κινέζων δισεκατομμυριούχων.

Ένας από τους λόγους γι αυτό είναι οι ουσιαστικά άπειρες δυνατότητες προσωποποίησης με βάση το μότο «με τα λεφτά όλα γίνονται». Ακόμα και εσωτερικές επενδύσεις από δέρμα φάλαινας, για κάποιον πελάτη της Dartz που προφανώς είχε σαν ίνδαλμά του τον Ωνάση (τα σκαμπό στο μπαρ της «Χριστίνας» ήταν από δέρμα φάλαινας…).

Βέβαια ο βασικός λόγος απόκτησης ενός Darts Prombron, που κοστίζει από 1,25 εκατομμύρια δολάρια, είναι η ασφάλεια που παρέχει, μιας και κατασκευάζεται από την αρχή ως θωρακισμένο και δεν αποκτά θωράκιση στην πορεία. Η υπερ-κατασκευή του πάντως μπορεί να βληθεί από πιστόλι μέχρι μπαζούκας χωρίς να κινδυνεύσουν στο ελάχιστο οι επιβαίνοντές του.

Βέβαια η θωράκιση εκτοξεύει το βάρος μέχρι και τους 4 τόνους, οπότε από τη στιγμή που το στάνταρ μήκος της έκδοσης τριών όγκων με την επωνυμία Saloon είναι 5,30 μέτρα πρέπει μάλλον να μιλάμε για θωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού παρά για θωρακισμένο SUV.

Πάντως πέρα από την στάνταρ εκδοχή του Prombron υπάρχουν κι άλλες με διαφορετικά μεταξόνια, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και ένα ακόμα τύπο αμαξώματος σε στυλ wagon που λέγεται Pullman. Φυσικά ο πελάτης επιλέγει εδώ και τον αριθμό των θυρών αλλά και τη διάταξή τους, ενώ κάπως έτσι προκύπτουν οι διάφορες ειδικές εκδόσεις του θηριώδους τετρακίνητου –όπως η Black Edition, η Red Diamont, η Κινέζικη κ.λπ.- που κατασκευάζονται το πολύ σε 10 αντίτυπα.

Όσο για τους κινητήρες που θα αναλάβουν με μετακινήσουν και να κινήσουν αυτόν τον τετράτροχο κολοσσό είναι δύο της GΜ, ο diesel Duramax 6.0 και ο Vortex 6.1.

{gallery}photos/31/news/DARTZ-PROMBRON{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured