Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι Κινέζοι κάνουν απόβαση στην Ευρώπη

Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνουν την παραγωγή τους στην Ευρώπη για να αντιμετωπίσουν τους νέους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θα μπορούσαν να φτάσουν έως και 48% στις κινεζικές εισαγωγές.

Για να μετριάσουν τις επιπτώσεις αυτών των δασμών, αρκετές κινεζικές εταιρείες δημιουργούν τοπικές δραστηριότητες συναρμολόγησης.

Για παράδειγμα, η Chery Automobile δημιουργεί μια εγκατάσταση στη Βαρκελώνη σε συνεργασία με την Ebro-EV Motors, με στόχο την παραγωγή 150.000 οχημάτων ετησίως έως το 2029.

Η Leapmotor συναρμολογεί ήδη τα αυτοκίνητα πόλης T03 σε εργοστάσιο της Stellantis στην Πολωνία, ενώ η BYD σχεδιάζει να κατασκευάσει εργοστάσια στην Ουγγαρία και την Τουρκία.

Οι δασμοί θα μπορούσαν να αυξήσουν δραστικά τις τιμές των οχημάτων ή να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους.

Παρόλα αυτά, οι κινέζοι κατασκευαστές προωθούν την τοπική παραγωγή για να διατηρήσουν την παρουσία τους στην αγορά και να αποφύγουν το υψηλότερο κόστος.

Στην Ευρώπη, η τοπική συναρμολόγηση οχημάτων από ημι-κατασκευασμένα κιτ βοηθά τις κινεζικές επιχειρήσεις να αποφύγουν τους πλήρεις εισαγωγικούς δασμούς.

Όπως όλα δείχνουν οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων θα συνεχίσουν να επεκτείνονται στην Ευρώπη, ενδεχομένως με την απόκτηση τοπικών εργοστασίων και την ενσωμάτωση στις περιφερειακές αλυσίδες εφοδιασμού.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi