Σύνδεση

Jeep

Υπό εξέταση το μέλλον των Lancia και Jeep

Ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, δήλωσε ότι η εταιρεία θα επανεξετάσει την απόδοση των 14 εμπορικών της μαρκών μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια, με στόχο να αποφασιστεί αν θα μειώσει το χαρτοφυλάκιό της.

Κάθε μάρκα έχει ήδη ένα εγκεκριμένο σχέδιο προϊόντων έως το 2031, με πλήρη χρηματοδότηση μέχρι το 2026.

Η ανασκόπηση θα γίνει περίπου στα δύο τρίτα της πορείας του στρατηγικού σχεδίου «Dare Forward 2030», με πιθανές αποφάσεις να λαμβάνονται από το 2026.

Ο Tavares σχεδιάζει να συνταξιοδοτηθεί την άνοιξη του 2026, οπότε η τελική απόφαση για το μέλλον των μαρκών της Stellantis θα ληφθεί πιθανότατα από τον διάδοχό του, ο οποίος θα επιλεγεί έως το τέλος του 2025.

Ο ίδιος τόνισε ότι η Stellantis έχει τηρήσει τις δεσμεύσεις της από τη δημιουργία της το 2021, σημειώνοντας την επιτυχημένη έναρξη της πλατφόρμας STLA Medium με την παρουσίαση του Peugeot 3008.

Αναφέρθηκε επίσης σε αναπροσαρμογές σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων λόγω αλλαγών στην αγορά, χωρίς ακυρώσεις. Ειδική αναφορά έκανε στη Maserati, υπογραμμίζοντας ότι τα προβλήματά της είναι κυρίως θέμα μάρκετινγκ και όχι τεχνολογικών αδυναμιών.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το νέο FIAT Pandina στην Ελλάδα – Πόσο κοστίζει

Featured

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured