Αν και η VW έχει στραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν όπως φαίνεται ακόμα αρκετοί πόροι για την εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Το νέο μοτέρ που παρουσίασε, είναι η νέα γενιά του 1.5 TSi, με την ονομασία Evo2. Η πιο σημαντική διαφοροποίηση είναι ότι ο καταλύτης και το φίλτρο για τα σωματίδια έχει γίνει μία ενιαία μονάδα και βρίσκεται πιο κοντά στον κινητήρα.
Αυτό κάνει το σύστημα να χρειάζεται λιγότερα πολύτιμα υλικά για να είναι αποδοτικό, ενώ την ίδια στιγμή ανταποκρίνεται στα ακόμα πιο αυστηρά όρια ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπάρχει επίσης και μία εξελιγμένη μορφή του συστήματος απενεργοποίησης των κυλίνδρων όταν δεν βρίσκονται υπό φορτίο. Στη νέα γενιά το σύστημα λειτουργεί ακόμα πιο ομαλά στην μετάβαση από τους δύο στους τέσσερις κυλίνδρους.
Το νέο μοτέρ εφοδιάζει ήδη τα T-Roc και Τ-Roc Convertible παραμένοντας στους 150 ίππους. Σιγά-σιγά θα εφοδιάσει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας, μεταξύ των οποίων και τα plug-in υβριδικά.
Παρ’ όλα αυτά, η VW έχει κλειδώσει οριστικά με την ηλεκτροκίνηση, έχοντας ως στόχο το 70% των πωλήσεών της έως τα τέλη της δεκαετίας να είναι ηλεκτρικά. Μέχρι τότε πάντως θα συνεχίσει να εξελίσσει συμβατικά μοτέρ, και μάλιστα με προδιαγραφές που θα ανταποκρίνονται στους νέους και πιο αυστηρούς κανονισμούς Euro 7.
