Σύνδεση

Volkswagen

ΤΟ VW GOLF GTD ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΕΪΣΟΝ ΜΕ 184 ΑΛΟΓΑ

Χρειάζεται ένας super diesel σε ένα στέισον; Σύμφωνα με τη Volkswagen μάλλον ναι, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το Golf GTD Variant, που θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση της Γενεύης.

Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Golf στέισον λοιπόν θα κινείται από το σύνολο των 2.000 κυβικών, που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm, που του εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 7,9 δεύτερα -μισό δευτερόλεπτο δηλαδή πιο αργό από το αντίστοιχο hatchback. Αντίστοιχα λίγο πιο χαμηλή σε σχέση με τα 230 χλμ/ ώρα του τελευταίου θα είναι και η τελική του. Ακόμα πιο εντυπωσιακή η επίσημη μέση κατανάλωσή του των 4,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Από κει και πέρα υπάρχουν άλλοι προφυλακτήρες και μάσκα, σκούρα πίσω φώτα, διπλή απόληξη της εξάτμισης, τροχοί 17 ιντσών και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά. Ίδια λογική και στο εσωτερικό, με σπορ καθίσματα, μεταλλικά πεντάλ και άλλες λεπτομέρειες που τονίζουν το χαρακτήρα του.

Γιάννης Σκουφής

VW-GOLF-GTD-VARIANT-2

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo