Χρειάζεται ένας super diesel σε ένα στέισον; Σύμφωνα με τη Volkswagen μάλλον ναι, καθώς έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το Golf GTD Variant, που θα παρουσιάσει επίσημα στην έκθεση της Γενεύης.
Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Golf στέισον λοιπόν θα κινείται από το σύνολο των 2.000 κυβικών, που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm, που του εξασφαλίζουν ένα 0-100 σε 7,9 δεύτερα -μισό δευτερόλεπτο δηλαδή πιο αργό από το αντίστοιχο hatchback. Αντίστοιχα λίγο πιο χαμηλή σε σχέση με τα 230 χλμ/ ώρα του τελευταίου θα είναι και η τελική του. Ακόμα πιο εντυπωσιακή η επίσημη μέση κατανάλωσή του των 4,4 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Από κει και πέρα υπάρχουν άλλοι προφυλακτήρες και μάσκα, σκούρα πίσω φώτα, διπλή απόληξη της εξάτμισης, τροχοί 17 ιντσών και ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά. Ίδια λογική και στο εσωτερικό, με σπορ καθίσματα, μεταλλικά πεντάλ και άλλες λεπτομέρειες που τονίζουν το χαρακτήρα του.
Γιάννης Σκουφής
