Σύνδεση

Volkswagen

VW GOLF 1.0 TSI BLUEMOTION: ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ

Πόσο μικροί μπορεί να γίνουν οι κινητήρες στα πλαίσια του downsizing; Σε ότι αφορά του Golf το νέο, εδώ και λίγο καιρό, όριο είναι τα 1.000 κυβικά κατανεμημένα όχι σε 4 αλλά σε 3 κυλίνδρους.

Σας ακούγονται λίγα, ίσως γιατί έχετε μνήμες από τα χιλιάρια Golf περασμένων δεκαετιών; Καμία σχέση. Άλλες εποχές, αλλά οι συνθήκες, άλλες οι προτεραιότητες, καθώς ο 1.0 TSI των 115 ίππων είναι ένα ιδιαίτερα σύγχρονος κινητήρας– πλήρως αλουμινένιος, με turbo, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων- ο οποίος μάλιστα μπορεί να επιδείξει και τη μεγαλύτερη τιμή ειδικής ροπής (200 Nm/ 1.000 κυβικά).

Στην πράξη είναι αρκετά ελαστικός από χαμηλά, δείχνει την πιο καλή πλευρά του στις μεσαίες στροφές, ενώ αν πιεστεί πιο ψηλά δεν κερδίζεις κάτι ουσιαστικό, ενώ αυξάνεται το επίπεδο θορύβου του και έρχεται πιο έντονα στο προσκήνιο η όποια 3κύλινδρη χροιά του. Συνεργάζεται καλά με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, με το οποίο απαιτείται μεγαλύτερη ενασχόληση από πλευράς οδηγού όταν το πλήρωμα είναι πενταμελές και υπάρχουν και αποσκευές.

VW-GOLF-1.0-TSI-115-PS-1A

Στην περίπτωση αυτή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με τις 7 σχέσεις, το οποίο κοστίζει επιπλέον 2.000 ευρώ, αποδεικνύεται μια ιδιαίτερα καλή λύση, καθότι και καλή κλιμάκωση έχει και γρήγορο στις αλλαγές και το kick-down του είναι.

Ανεξάρτητα πάντως από το κιβώτιο το Golf 1.0 TSI μπορεί να ταξιδέψει με άνεση στις εθνικές οδούς, να αποδειχθεί σβέλτο και ευχάριστο στο δευτερεύον δίκτυο χάρη και στην πολύ καλή του οδική συμπεριφορά και βέβαια πρακτικό στις αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα είναι και οικονομικό, καθώς κατά μέσο όρο χρειάζεται, χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη προσπάθεια από πλευράς οδηγού, περίπου 6,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Έτσι δικαιολογεί και την επωνυμία BlueMotion που χρησιμοποιεί η VW για τις πιο οικονομικές και καθαρές εκδόσεις των μοντέλων της.

Οι χώροι, ο διάκοσμος και ο εξοπλισμός ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης δεν διαφοροποιούνται βέβαια από τις άλλες εκδόσεις του διαχρονικού best seller της VW, ενώ οι τιμές του Golf 1.0 TSI ξεκινούν από τις 17.540 ευρώ με απόσυρση.

Γιάννης Σκουφής

VW GOLF 1.0 TSI BLUEMOTION
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.255×1.799×1.452 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.640 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 380- 1.270 λίτρα
Βάρος: 1.135 κιλά
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης
Ισχύς: 115 PS/ 5.000- 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 200 Nm/ 2.000- 3.500 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 9,7”, 204 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 6,6 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 99 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 89 €
Τιμή: από 18.500 €, από 17.540 € με απόσυρση

φωτογραφίες: Νίκος Μαρινόπουλος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup