Σύνδεση

F1

Bάζουν… μικρόφωνα στις εξατμίσεις της Formula 1 για να δυναμώσουν τον ήχο!

Από τότε που μπήκαμε στην εποχή των υβριδικών κινητήρων στην Formula 1 το πρώτο και κύριο παράπονο των φίλων του σπορ ήταν ότι τα μονοθέσια στερούνταν του ήχου που έπρεπε να έχουν (ιδίως συγκρινόμενα με παλαιότερες εποχές, τους V8 και V10).

Η νέα ιδιοκτήτρια του σπορ, η Liberty Media, γνωρίζει το όλο θέμα, και ως γνήσιο Αμερικάνοι σκέφτηκαν να πάρουν άμεσα και δραστικά μέσα. Και μιας και οι αλλαγές στους κινητήρες θα έρθουν σε τρία-τέσσερα χρόνια από σήμερα, σκέφτηκαν μία αρκετά έξυπνη ιδέα έτσι ώστε να προσφέρουν τον ήχο που θέλουν οι θεατές. Τουλάχιστον οι θεατές οι οποίοι βρίσκονται σπίτι και παρακολουθούν την Formula 1 από την τηλεόραση.

formula-1-2

Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters η Liberty Media μελετά την ενσωμάτωση ειδικών κεραμικών μικροφώνων στις εξατμίσεις των μονοθεσίων. Στόχος είναι να βελτιωθεί η αίσθηση που παίρνουν οι τηλεθεατές από τα αυτοκίνητα που τρέχουν μέσα στην πίστα, καθώς θα είναι πια εύκολο όχι μόνο να δυναμώσει η ένταση αλλά και να “φτιαχτεί” ανάλογα ο ήχος.

Μένει να δούμε αν το θέμα θα προχωρήσει πέρα από την πιλοτική εφαρμογή του στο τέλος της χρονιάς, όπου θα παρθούν και οι οριστικές αποφάσεις. Πάντως είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στην Formula 1, κάτι που δείχνει όχι μόνο ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θέλουν να πάρουν δραστικά μέτρα για την βελτίωση του “προϊόντος” αλλά και ότι διαχωρίζουν σε μεγάλο βαθμό το κοινό της πίστας (το οποίο βεβαίως δεν θα επωφεληθεί σε τίποτα από τα μικρόφωνα) από το κοινό του “καναπέ” το οποίο είναι σαφώς μεγαλύτερο και πιο σημαντικό. Για να δούμε, τι άλλο θα δούμε με τους Αμερικάνους…

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo