Σύνδεση

Featured

Το Toyota GR Yaris ξεπέρασε τους 300 ίππους από 1.600 κυβικά

Η μικρή βόμβα της Toyota, το GR Yaris, είναι ένα από τα πιο καυτά νέα μοντέλα αυτή τη χρονική περίοδο οπότε είναι λογικό πέρα από το ενδιαφέρον του κοινού να προσελκύει και αυτό των βελτιωτών. Όπως για παράδειγμα της βρετανικής Litchfield Motors, που είναι η πρώτη που ανακοίνωσε αύξηση ισχύος για τον τρικύλινδρο των 1.600 κυβικών.

Οι μηχανικοί της λοιπόν εγκαθιστούν μια δεύτερη μονάδα ελέγχου που ανεβάζει ελαφρώς την πίεση υπερπλήρωσης με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η απόδοση στους 304 ίππους (από 261) και τα 387 Nm (+27 Nm). O στόχος της εταιρείας πάντως είναι στο μέλλον οι επεμβάσεις να γίνονται απευθείας στην εργοστασιακή κεντρική μονάδα, η οποία όπως είναι πολύ καλά «κλειδωμένη» και θα χρειαστεί αρκετός καιρός για να επιτευχθεί αυτό.

[ngg src=”galleries” ids=”5498″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Από κει και πέρα η Litchfield έχει σκοπό να επέμβει και στην ανάρτηση του GR Yaris. Όχι όμως για να την κάνει πιο σφιχτή και σπορ. Το αντίθετο: για να γίνει πιο ενδοτική και άνετη, κάτι που θα επιτευχθεί σε πρώτο στάδιο με καινούρια αμορτισέρ με άλλα χαρακτηριστικά. Σε δεύτερη φάση θα υπάρχουν και αντίστοιχα ελατήρια που θα μειώσουν και την απόσταση από το έδαφος, ενώ η απόλυτη επιλογή θα είναι μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Θα ακολουθήσουν μια νέα εξάτμιση, μια καινούργια πολλαπλή εισαγωγής και ένα μεγαλύτερο intercooler, ενώ για το εσωτερικό προβλέπονται καινούργια καθίσματα και κλωβός ασφαλείας.

Η Litchfield θα είναι έτοιμη κάπου το Φεβρουάριο, ενώ αν επιλέξει κανείς όλα αυτά η τιμή του GR Yaris θα φτάνει την τιμή της GR Supra. Της τρίλιτρης…

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo