Σύνδεση

Featured

Το Toyota Aygo ανανεώθηκε και έγινε και φουλ υβριδικό 

Η Toyota ανανέωσε το Aygo X, που πλέον είναι και το πρώτο αμιγώς υβριδικό μοντέλο στην κατηγορία A. Σχεδιαστικά διατηρεί την crossover προσέγγιση που πλέον συνδυάζεται με νέα μάσκα και καινούργιους προβολείς, μεγαλύτερο καπό και πλέον έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα που παραπέμπει και στο Lexus LBX.

Είναι διαθέσιμο με διχρωμία αμαξώματος, ζάντες 17 ή 18 ιντσών, ενώ ξεχωρίζει το υφασμάτινο «καμβά» οροφής που διαθέτει στοιχεία εμπνευσμένα από τη μάσκα.

Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη πάντως έχουν επιφέρει μια αύξηση κατά 76 χιλιοστά του εμπρός προβόλου και κατά συνέπεια του μήκους, ενώ φυσικά δεν υπάρχει αλλαγή στο μεταξόνιο που παραμένει στα 2.430 χιλιοστά.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι σαφώς αναβαθμισμένη, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών, τους νέους διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, τις δύο θύρες USB-C και το ηλεκτρικό χειρόφρενο να περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό. Τα υλικά είναι πιο ποιοτικά, ενώ το επίπεδο θορύβου έχει μειωθεί αισθητά χάρη σε επιπλέον ηχομονωτικά υλικά.  

Οι πιο πλούσιες εκδόσεις διαθέτουν τεχνολογία nanoeX για καθαρισμό αέρα, ασύρματη φόρτιση smartphone και ψηφιακό κλειδί, ενώ η καινούργια επένδυση καθισμάτων SakuraTouch αποτελείται από ανακυκλωμένο PET και φυτικής προέλευσης PVC, μειώνοντας αισθητά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Το Toyota Safety Sense, η ομπρέλα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, έχει αναβαθμιστεί με Pre-Collision System, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων και Proactive Driving Assist. Επίσης για πρώτη φορά υποστηρίζονται ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού.

Κάτω από το καπό, το Aygo X HEV υιοθετεί το υβριδικό σύστημα του Yaris, με τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 1.500 κυβικών να συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 116 ίππους. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 10,0 δεύτερα, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου e-CVT.

Για πρώτη φορά σε Toyota, η μπαταρία του υβριδικού συστήματος τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και αφήνοντας το πορτμπαγκάζ των 231 λίτρων ανεπηρέαστο. Η βοηθητική μπαταρία έχει μετακινηθεί κάτω από τον χώρο αποσκευών.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία οι εκπομπές CO₂ περιορίζονται μόλις στα 86 g/km, ενώ η Toyota δηλώνει ότι το συνολικό ανθρακικό αποτύπωμα του Aygo X HEV στον κύκλο ζωής του είναι μειωμένο κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Η γκάμα περιλαμβάνει και την κορυφαία έκδοση GR Sport, η οποία διαθέτει πιο σπορτίφ ρυθμίσεις για την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης καθώς και μαύρο καπό, αποκλειστικές ζάντες και λογότυπα GR, καθώς και το ειδικό χρώμα Mustard.

Η διάθεση του νέου Aygo X HEV στην Ευρώπη θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025, με την ελληνική αγορά να ακολουθεί την ίδια χρονική περίοδο.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Ένα «μπουκάλι» ουίσκι πιο ακριβό και από supercar!

Aston Martin