Σύνδεση

Toyota

Toyota: 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία σε 10 λεπτά!

Η Toyota προχωρά στην επόμενη γενιά μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο τη μαζική χρήση των μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη (solid state) έως το 2027-2028.

Η τεχνολογία αυτή υπόσχεται μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας, μικρότερο βάρος και όγκο, αλλά και σημαντική αύξηση της αυτονομίας, καθιστώντας δυνατή την κατασκευή πιο χαμηλών και ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με τον Keiji Kaita, πρόεδρο του Toyota Carbon Neutral Engineering Development Centre, οι solid state μπαταρίες προσφέρουν διπλάσια ισχύ από τις σημερινές μπαταρίες, τριπλάσια αυτονομία και τετραπλάσια διάρκεια ζωής.

Αυτό τις καθιστά ιδανικές για αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως το επερχόμενο supercar της Lexus, που θα αποτελέσει πιθανό πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με την τεχνολογία.

Η Toyota ξεκίνησε να πειραματίζεται με τέτοιες μπαταρίες πριν από σχεδόν μια δεκαετία και πρόσφατα παρουσίασε πρωτότυπο πακέτο που μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 1.200 χλμ.

Η τεχνολογία θα ενσωματωθεί αρχικά σε νέες πλατφόρμες, ενώ για τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα εξετάζονται βελτιωμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου χαμηλού ύψους, όπως στο concept Corolla, για περισσότερη άνεση και χαμηλότερη οροφή.

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα των solid state είναι η περιβαλλοντική διάσταση: η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής μειώνει κατά 75% το συνολικό ανθρακικό αποτύπωμα της μπαταρίας σε όλο τον κύκλο ζωής της.

Η Toyota τονίζει ότι η τεχνολογία δεν είναι μόνο επαναστατική για τις επιδόσεις, αλλά και καθοριστική για τη βιωσιμότητα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Με τη χρήση μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη, η Toyota στοχεύει να συνδυάσει ισχύ, αυτονομία και οικολογική ευαισθησία, ανοίγοντας το δρόμο για μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση υψηλών επιδόσεων.

Νέος ΚΟΚ: Τι αλλάζει από σήμερα 13 Σεπτεμβρίου – Ποια είναι τα νέα πρόστιμα

Featured

Citroen: Το νέο C3 απέκτησε και έκδοση βαν

Citroen

Πρεμιέρα ZEEKR στην Ελλάδα με 001, X και 7X – Πόσο κοστίζουν

Featured

Το Concept C εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο για την Audi

Audi