Η Volvo επαναφέρει στην επικαιρότητα το όνομα XC70, όχι πλέον ως station wagon, αλλά ως ένα σύγχρονο SUV με plug-in υβριδική τεχνολογία και εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία.
Το μοντέλο τοποθετείται ανάμεσα στα XC60 και XC90, με διαστάσεις που αγγίζουν τα 4,82 μέτρα μήκος, 1,89 πλάτος και 1,65 ύψος, και μεταξόνιο σχεδόν 2,90 μέτρα, εστιάζοντας σε χώρους και άνεση.
Η σχεδίαση ακολουθεί τη μινιμαλιστική αλλά αναγνωρίσιμη αισθητική της σουηδικής φίρμας, με λιτές γραμμές, χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και ζάντες 19 έως 21 ιντσών.
Ξεχωρίζει η απουσία πίσω υαλοκαθαριστήρα – πιθανώς για αεροδυναμικούς λόγους, με τον μηχανισμό ενσωματωμένο στην πίσω αεροτομή.
Το νέο XC70 διατίθεται με δύο εκδόσεις μπαταρίας: μία βασική LFP 21,22 kWh με αυτονομία έως 100 χιλιόμετρα (CLTC) και μία κορυφαία NMC 39,63 kWh, που υπόσχεται έως και 180 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης.
Παρά το υψηλό βάρος (έως 2.275 κιλά), το μοντέλο παραμένει αποτελεσματικό σε καθημερινές μετακινήσεις χωρίς ρύπους.
Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με 161 ίππους. Αν και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά των ηλεκτροκινητήρων δεν έχουν αποκαλυφθεί, η ύπαρξη τετρακίνησης υποδηλώνει τουλάχιστον δύο ηλεκτροκινητήρες, πιθανόν με επιδόσεις παρόμοιες με του συγγενικού Lynk & Co 08.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την πάγια φιλοσοφία ασφαλείας της Volvo.
Η εταιρεία παρουσιάζει το XC70 ως το πρώτο της plug-in με μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία και οικολογικό προσανατολισμό, δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα και στις μηδενικές εκπομπές στις αστικές μετακινήσεις.
Αν και αρχικά απευθύνεται στην κινεζική αγορά, το πιθανό ευρωπαϊκό λανσάρισμα εντός του 2025 δεν αποκλείεται.
