Η Toyota ανανέωσε ελαφρώς το RAV4, που απέκτησε μια πιο χαρακτηριστική αλλά και δυναμική μάσκα, ενώ παράλληλα δεν έχασε την ευκαιρία να επεκτείνει κι άλλο τη γκάμα των υβριδικών της, παρουσιάζοντας την αντίστοιχη εκδοχή του. Η οποία κινείται από το σύστημα πρόωσης του Lexus NX300h, που αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 2.500 κυβικών που λειτουργεί με τον κύκλο του Atkinson και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Η συνδυαστική ισχύς και των δύο φτάνει τους 194 ίππους, το 0-100 έρχεται σε 8,7 δεύτερα, η τελική περιορίζεται στα 180, την ίδια στιγμή που η επίσημη μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 115 γραμμάρια.
Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο CVT που λειτουργεί με τεχνολογία drive-by-wire, ενώ η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα προκειμένου να μην καταλαμβάνει ωφέλιμο χώρο. Το υβριδικό RAV4 διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητη, όσο και σε τετρακίνητη έκδοση, με τη δεύτερη να έχει έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα υψηλής τάσης 50 kW στον πίσω άξονα.
Αντίθετα στη γκάμα δεν περιλαμβάνεται πλέον τετρακίνητη έκδοση diesel, μιας και ο πιο παλιός 2.2 καταργήθηκε και τη θέση του στη γκάμα πήρε μια πιο ισχυρή έκδοση 143 ίππων του πετρελαιοκινητήρα των 2.000 κυβικών, ο οποίος συνδυάζεται μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Γιάννης Σκουφής
