Σύνδεση

Featured

Το θρυλικό Renault 5 επιστρέφει. Ως ηλεκτρικό βεβαίως…

Ένα από τα πιο διαχρονικά και αναγνωρίσιμα μοντέλα της Renault, το θρυλικό 5 επιστρέφει και μάλιστα στα πλαίσια της στρατηγικής μετάβασης της γαλλικής εταιρείας προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο 5 EV λοιπόν θα είναι ένα από τα συνολικά 7 ηλεκτρικά αυτοκίνητα kai από τα συνολικά 14 νέα μοντέλα που έχει προγραμματίσει να παρουσιάσει η Renault έως το 2025, ενώ ενδιαφέρον είναι πως το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε σήμερα, στα πλαίσια της διαδικτυακής παρουσίασης των στόχων της εταιρείας, δεν είναι απλά ένα κόνσεπτ.

Πρόκειται πιο πολύ πρωτότυπο, γεγονός που σημαίνει πως το μοντέλο παραγωγής δεν θα διαφοροποιείται σημαντικά. Αισθητικά πάντως παραπέμπει άμεσα στο διάσημο πρόγονό του, ενώ το κόκκινο περίγραμμα των παραθύρων είναι μια αναφορά στην τότε καυτή του έκδοση, το 5 GT Turbo.

[ngg src=”galleries” ids=”5499″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία για το 5 EV, εκτός βέβαια από αυτό που είπε ο νέος επικεφαλής της μάρκας Luca de Meo. Πως θα είναι δηλαδή «ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσιτό σε πολλούς».

Η βάση του θα είναι το μεταβλητό πλαίσιο CMF-EV που θα αποτελεί τη βάση για όλα τα νέα ηλεκτρικό της συμμαχίας Renault- Nissan- Mitsubishi. Οι μπαταρίες που μπορεί να υποστηρίξει έχουν ενεργειακή χωρητικότητα από 40 έως και 90 kWh, που αντιστοιχούν σε αυτονομία από 400 έως 700 χιλιόμετρα. Όσο για την ισχύ κυμαίνεται από 100 έως και 160 kW.

Πάντως φήμες κάνουν λόγο και για τη εμφάνιση ενός άλλου μοντέλου που φιγουράρει με χρυσά γράμματα στην ιστορία της Renault, του 4. Του εμβληματικού «κατρέλ»

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo