Σύνδεση

Featured

To θρυλικό Nissan GT-R θα γίνει ηλεκτρικό και extreme

Οι άνθρωποι της Nissan εργάζονται πάνω σε μία ηλεκτρική έκδοση του Nissan GT-R, με τον στόχο να αποδώσει περισσότερα από 1.300 άλογα, εκτιμώντας ότι θα είναι έτοιμο μέχρι το 2030.

Αν και η γενιά R35 του Nissan GT-R συνεχίζει να πωλείται σε άλλα μέρη του κόσμου, η πώλησή του έχει σταματήσει στην Ευρώπη λόγω αυστηρών κανονισμών για θόρυβο και εκπομπές ρύπων.

Το Nissan GT-R, προέλευσης από το πρωτότυπο Skyline GT-R του 2001, προετοιμάζεται να μεταβεί σε μια ηλεκτρική έκδοση έως το τέλος της δεκαετίας.

Το Hyper Force concept, παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία τον Οκτώβριο, διαθέτοντας ένα τολμηρό σχέδιο και την υπόσχεση για ισχύ που θα αγγίζει τους 1.360 ίππους.

Με δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και πόρτες παρόμοιες με Lamborghini, το concept αυτό ενδέχεται να μετατραπεί σε πραγματικό μοντέλο παραγωγής μέχρι το 2030.

Οι αντιδράσεις στο Hyper Force ήταν διιστάμενές, με ορισμένους να υποστηρίζουν τη διατήρηση κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ άλλοι υποδέχθηκαν θετικά την ιδέα μιας αμιγώς ηλεκτρικής διάταξης.

Η Nissan επικεντρώνει τις προσπάθειές της στις μπαταρίες solid state, δίνοντας το ενδιαφέρον της στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων με διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα και τριπλάσια ταχύτητα φόρτισης από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Οι εκπρόσωποι της εταιρείας υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Nissan για το ηλεκτρικό μέλλον και την πρόθεσή της να προχωρήσει με την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, χρησιμοποιώντας τις νέες μπαταρίες solid state στην επόμενη γενιά των αυτοκινήτων της.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo