Το μοντέλο με το οποίο συστήθηκε η Smart και έγινε γνωστή, το Fortwo, ετοιμάζεται να επιστρέψει στο προσκήνιο.
Σύμφωνα με τον CEO της μάρκας στην Ευρώπη, Dirk Adelmann, το νέο ForTwo θα παραμείνει πιστό στη φιλοσοφία της Smart, αλλά θα προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες και τεχνολογίες.
Αν όλα εξελιχθούν σύμφωνα με τον προγραμματισμό της μάρκας, το νέο Fortwo θα παρουσιαστεί πριν το τέλος της δεκαετίας, με αρχική τιμή κοντά στις 23.500 ευρώ. Η σχεδιαστική ομάδα υπό τον Kai Sieber έχει ήδη δώσει τις πρώτες ενδείξεις για τη νέα του μορφή, αποφεύγοντας την τάση του ρετρό και υιοθετώντας μια πιο σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα.
Σε συνέντευξή του στο AutoExpress, ο Adelmann ξεκαθαρίζει ότι η Smart δεν θα ακολουθήσει το παράδειγμα των MINI και Fiat 500. Αντίθετα, θα διατηρήσει βασικά στοιχεία της ταυτότητάς της, όπως τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο πόρτες και τους ακροβολισμένους στο αμάξωμα τροχούς αλλά με μια νέα, πιο δυναμική προσέγγιση.
Παρότι δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη τεχνικές λεπτομέρειες, το νέο Fortwo θα είναι σημαντικά μικρότερο από τα υπάρχοντα #1 και #3. Θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, πιθανότατα εξελιγμένη σε συνεργασία με τη Geely, όπως συνέβη με τα υπόλοιπα μοντέλα της Smart από το 2019 και μετά. Η ονομασία του πιθανόν θα είναι #2, ακολουθώντας τη νέα λογική της μάρκας.
Το εσωτερικό θα είναι αυστηρά διθέσια, εστιάζοντας στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα. Το σύστημα infotainment θα είναι αναβαθμισμένο, βασισμένο στο ψηφιακό περιβάλλον που ήδη χρησιμοποιούν τα #1 και #3. Ο χώρος αποσκευών δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά.
Το νέο ForTwo θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά που είχε αυτονομία έως 160 χιλιόμετρα (WLTP) η καινούργια αναμένεται να φτάνει και τα 400 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, ανταγωνιζόμενη μοντέλα όπως το Renault 5 και το νέο MINI.
Ωστόσο, δεν αναμένεται να διαθέτει την προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V του #5, αλλά μια πιο προσιτή λύση με ταχύτητα φόρτισης έως 100 kW, επαρκή για καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
Δεν αποκλείεται επίσης η δημιουργία μιας έκδοσης Brabus, με αυξημένη ισχύ και πιο σπορ χαρακτηριστικά, χωρίς να θυσιάζεται η αυτονομία.
