Το Renault Captur είναι και στη δεύτερη γενιά του ένα από τα πιο επιτυχημένα μικρά SUV στην Ευρώπη και μέχρι στιγμής οι πωλήσεις του ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια μονάδες.
Προκειμένου να συνεχίσουν να αυξάνονται με πολύ καλό ρυθμό η γαλλική εταιρεία προχώρησε στο facelift του, το οποίο περιορίζεται μόνο στην αισθητική του ανανέωση και την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών του συστημάτων.
Έτσι λοιπόν το νέο Captur διαθέτει διαφοροποιημένη μάσκα σε συνδυασμό με καινούργιους προφυλακτήρες και νέα φωτεινή υπογραφή, καινούργιο λογότυπο καθώς και ένα πιο τονισμένο καπό. Φυσικά, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχουν και νέα χρώματα αμαξώματος και καινούργιες ζάντες με διάσταση από 16 έως και 18 ίντσες.
Το τελικό αποτέλεσμα πάντως είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο και προσαρμόζει το Captuρ στην ιδιαίτερα σύγχρονη αισθητική των Austral και Megane.
Στο εσωτερικό χρησιμοποιούνται πλέον καλύτερα υλικά και η συνολική αίσθηση είναι πιο high tech, μιας και υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και οθόνης αφής 10,4 ιντσών για το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment OpenR Link, που ενσωματώνει πλήρως τα Android Auto 12 και Apple CarPlay και παρέχει πλήρη υποστήριξη σε εφαρμογές.
Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται και στον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, που προαιρετικά μπορεί να περιλαμβάνει και ηχοσύστημα Harman Kardon με ήχους που έχει επιμεληθεί ο Jean-Michel Jarre. Κορυφαία έκδοση είναι η Esprit Alpine, ενώ το σύστημα Multi-Sense έχει και πάλι τέσσερα προφίλ οδήγησης.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν μικρο-βελτιώσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ η γκάμα των κινητήρων δεν έχει διαφοροποιηθεί. Έτσι στη βάση της υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.000άρης των 90 ίππων καθώς και η έκδοση υγραερίου του (LPG) των 100 ίππων. Στη συνέχεια υπάρχει ο τετρακύλινδρος 1.3 TCe με 140 και 160 ίππους, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η φουλ υβριδική έκδοση 1.6 E-Tech με τους 145 ίππους.


RENAULT CAPTUR | ||||||
Powertrain | 1.0 TCE 90 | 1.0 TCE 100 GPL | 1.3 TCE 140 mild hybrid | 1.3 TCE 155 | 1.3 TCE 160 mild hybrid | E-Tech full hybrid 145 |
Fuel | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol |
Electification | No | No | MH12 Costing stop 7 kph | No | MH12 Costing stop 20 kph | HEV 245V |
Cylinder Capacity [L]/[cm3] | 1.0 / 999 | 1.0 / 999 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.6 / 1598 |
Number of Cylinder | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Number of valves | 12 | 12 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Torque [Nm/tr] | 160 Nm @2750rpm | 160 Nm petrol mode / 2750rpm 170Nm LPG mode / 2 000rpm | 260 Nm @3500rpm | 270 Nm @1700rpm | 270 Nm @1750rpm | 145 Nm @ 3200rpm ICE mode / 250Nm ICE+EM |
Air Alimentation | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Atmo |
CO² gr/km WLTP | 131 | 119 | 133 | 149 | 133 | 105 |
0 to 100 km/h (s) | 14 | 13 | 10.4 | 8.5 | 8.5 | 10 |
Fuel consumption | 5,8 – 5,9 | 6,0 – 6,1 L with unleaded / 7,7-7,9 L with LPG | 5,8 – 5,9 | 6.2 | 5,8 – 5,9 | 4,7 – 4,9 |
