Το 2015 θα είναι η χρονιά της μεγάλης επίθεσης –ή αντεπίθεσης- για τη Renault, καθώς την έναρξη των πωλήσεων του καινούργιου Espace θα ακολουθήσει η πρεμιέρα του νέου Megane προς τα τέλη του έτους. Παράλληλα η γαλλική εταιρεία θέλει να αυξήσει τον αριθμό των μικρών της μοντέλων, τοποθετώντας δίπλα στο επιτυχημένο Clio ένα νέο 5.
To οποίο θα υιοθετεί αισθητικά στοιχεία από το πρωτότυπο Eolab, θα χρησιμοποιεί το δάπεδο του Clio και πάνω κάτω θα κοστίζει όσο και αυτό. Από την άλλη θα έχει αποκλειστικά μικρούς και οικονομικούς κινητήρες, ενώ το εσωτερικό του θα συνδυάζει το minimal με το τεχνολογικά προηγμένο, μιας και θα υπάρχει πλήρης δυνατότητα διασύνδεσης με τα Google Android και Apple Car Play.
Έτσι λοιπόν η βάση θα είναι ο 3κύλινδρος βενζίνης των 900 κυβικών της μάρκας σε διάφορες εκδοχές ισχύος, ενώ οι εκπομπές CO2 του θα είναι κάτω από το όριο των 100 γραμμαρίων το χιλιόμετρο.
Αν δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή, κάτι που μάλλον δεν θα καθυστερήσει, το καινούργιο Renault 5 θα είναι έτοιμο το πολύ μέσα σε 3 χρόνια.
Γιάννης Σκουφής
