Η Jetour, θυγατρική της Chery, παρουσιάζει ένα από τα πιο παράξενα και ταυτόχρονα εντυπωσιακά SUV που έχουμε δει από την Κίνα: το νέο G700, ένα plug-in υβριδικό μοντέλο 904 ίππων, ικανό να διασχίζει ποτάμια και να κινείται ακόμα και μέσα στο νερό. Το τεράστιο SUV, με βάρος που αγγίζει τους τρεις τόνους, συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με ακραίες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Κάτω από το καπό του G700 βρίσκεται ένα εξελιγμένο plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν turbo κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών με δύο ηλεκτροκινητήρες, μέσω ενός ειδικά εξελιγμένου αυτόματου κιβωτίου (Dedicated Hybrid Transmission).
Το αποτέλεσμα είναι μια συνδυαστική απόδοση 665 kW (904 ίπποι) και 1.135 Nm, ενώ παρά το βάρος των σχεδόν 3 τόνων το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,6 δεύτερα. Η μπαταρία των 31,4 kWh εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για έως και 150 χιλιόμετρα, ενώ με τη βοήθεια του ρεζερβουάρ των 100 λίτρων η συνολική θεωρητική αυτονομία αγγίζει τα 1.400 χιλιόμετρα. Η τεχνολογία φόρτισης είναι επίσης αξιοσημείωτη: η Jetour υπόσχεται ταχυφόρτιση από το 20 στο 80% σε μόλις 10 λεπτά.


Η Jetour δεν αρκέστηκε στις εντυπωσιακές προδιαγραφές. Τον Οκτώβριο, το G700 πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή επίδειξη αντοχής διασχίζοντας 1,2 χιλιόμετρα μέσα στον ποταμό Γιανγκτσέ, στο Wuhu, την έδρα της Chery. Το SUV βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους διαθέτει 97 εκατοστών, τιμή μεγαλύτερη από τις αντίστοιχες κλασικών off roaders όπως η Mercedes G-Class και το Land Rover Defender.
Πέρα από τη «ναυτική» του ικανότητα, το G700 μπορεί να ανέβει κλίσεις έως 70%, διαθέτει περισσότερa από 12 προγράμματα οδήγησης, ενώ χάρη στην ειδική λειτουργία «U-Turn» μπορεί να στρίψει σχεδόν επιτόπου με φρεναρισμένο πίσω άξονα.
Στο ταμπλό υπάρχει ένα πίνακας οργάνων με διαγώνιο 35,4 ιντσών που καλύπτει σχεδόν όλο το πλάτος, μια κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών και μια αναδιπλούμενη οθόνη 17,3 ιντσών για όσους κάθονται πίσω.
Μία ακόμα ιδιαιτερότητα του G700 είναι ο ενσωματωμένη «γεννήτρια» οξυγόνου. που μπορεί να παράγει έως τρια λίτρα οξυγόνου ανά λεπτό, αυξάνοντας την άνεση σε ορεινές διαδρομές με χαμηλή περιεκτικότητα αέρα, χαρακτηριστικό που προφανώς απευθύνεται σε Κινέζους που ταξιδεύουν σε περιοχές όπως το Θιβέτ.
Με μήκος 5,20 μέτρων, πλάτος 2,05 και ύψος 1,96 μέτρων το Jetour G700 ξεχωρίζει στο δρόμο. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.870 χιλιοστά, το βάρος αγγίζει τους 3 τόνους και η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 2,5 τόνους. Διατίθεται με 5 ή 6 θέσεις και στην Κίνα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις, με τιμές από περίπου 43.000 έως 54.000 ευρώ.







