Σύνδεση

Opel

TO OPEL INSIGNIA GRAND SPORT ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ

Ένα μόλις μήνα μετά τις πρώτες επίσημες ανακοινώσεις για το νέο Opel Insignia, η εταιρία επιστρέφει με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο, την τετρακίνητη έκδοση της έκδοσης Grand Sport.

2017-opel-insignia-grand-sport-with-awd (7)

Θέλοντας να απαντήσει σε αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού (όπως το Passat 4MOTION) οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη απήχηση στις αγορές της Βόρειας Ευρώπης, η Opel προχώρησε στην υιοθέτηση μιας εξελιγμένης τετρακίνησης στο δικό της νέο μεσαίο μοντέλο.

Η διαφορά στην περίπτωσή της είναι ότι δεν χρησιμοποιεί ένα ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex (ή κάποιου άλλου κλασικού τύπου συμπλέκτη), αλλά το Twinster AWD της GKN με το πρωτοποριακό διπλόδισκο συμπλεκτάκι που συνδυάζεται με το σύστημα torque vectoring για έξυπνη κατανομή της ισχύος στους πίσω τροχούς (ένα αντίστοιχο σύστημα υπάρχει και στο Ford Focus RS όπου η περισσότερη ροπή κατανέμεται στον πίσω εξωτερικό τροχό κατά την διάρκεια της στροφής).

2017-opel-insignia-grand-sport-with-awd (5)

Η ροπή κατανέμεται στους πίσω τροχούς με τρόπο που γίνεται όχι μόνο μέσω των αισθητήρων περιστροφής (yaw damping, δυναμικών φορτίων) που “αντιλαμβάνονται” το οδόστρωμα και την κατάστασή του, αλλά και ανάλογα με την γωνία που έχει το τιμόνι και την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού.

2017-opel-insignia-grand-sport-with-awd (6)

 

Έτσι αφ’ ενός έχουμε την μέγιστη δυνατή απόδοση του συστήματος της τετρακίνησης ενώ από την άλλη υπάρχει και μια σχετική ελευθερία σε πιο σπορ οδική συμπεριφορά (στο πρόγραμμα οδήγησης Sport που διαθέτει το αυτοκίνητο).

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi